Nekad Sri LankeN. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN.

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031713118/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? 1LankeN#0001

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Univepermad.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev ut #vågasmälla polisen 2023 vilket var så efterblivet-

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev ut i generellt att jag skulle smälla poliser och lekte mig ball. Jag ber så hämskt mycket om ursäkt. Jag vill bättra mig och jag har skjutit 2 poliser på mer än 11 månader jag skjuter inte poliser jag skrev det för att leka cool

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% Rätt asså jag var så dum och inte lärde mig av misstagen jag gjorde. Jag ska absoult inte göra det igen och leka ball. Jag vill inte framstå som en idiot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit permad för staff diss vilket jag har lärt mig av och vill bete mig nu. Jag vill inte förstöra någon rp. Jag vill inte göra någon arg. Jag vill bara spela på servern och ha kul.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja Absolut. Jag skulle kunna gjort allt annorlunda inte skrivit ut det eller lekt ball jag skulle inte heller betet mig som jag gjorde och skriva #vågasmällapolisen2023. Det var så jävla dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, KOMMER FAN ALDRIG GÖRA OM DET. DU HAR MITT ORD PÅ DET.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

SKA FAN BETE MIG ASSÅ JAG VILL INTE FRAMSTÅ SOM EN IDIOT JAG VILL BETE MIG. SORRY 320

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka