Nekad Sri LankeN | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Sri LankeN#9441

Vad är ditt hexid? steam:110000148289e33

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte till medlemskaps ansvarig på grund av att jag kommer vara väldigt aktiv samt kunna ta många interjuver. Jag ansöker speciellt på grund av att det finns för få medlemskaps ansvariga och det är många som gnäller på att dem måste vänta jätte länge för att få sin interjuv. och det är där jag kommer in i bilden flesta timmarna av ett dygn så är jag online på servern eller i discord samt kommer jag kunna ta många interjuver. För grejen är den att folk vill ju rpa dem ansöker till medlemskap på grund av att dem vill rpa. Och om dem är Medlemar så kan dem ju börja jobba på mekonomen eller marja-lisas mm. Eller blir krim dem måste vara medlemar för att göra det mesta på servern. Så jag ansöker på grund av att jag vill att fler ska rpa och kul.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Anledningen till att ni ska välja mig är på grund av att jag är aktiv väldigt mycket kommer kunna ta många interjuver. Jag är trevlig snäll. Jag är en väldigt aktiv person online på discord nästa 24/7 samma med forumet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra med respekt, Man ska vara trevlig och snäll. Man ska liksom säga hej hur mår du? Är du redo att ta din interjuv?.....

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja på verka den igenom att alla medlemmarna ska kunna reglerna jätte bra och inte bryta mot några regelbrott. Jag skulle vilja på verka den igenom att alla spelare som ska ta interjuver ska ju kunna reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska måste alla grundregler. 2. Dem ska ha en fungerande rp nivå. 3. dem skall rapportera regelbrott som personen vet om.
Dem ska veta hur man göra rpn rolig för båda parterna samt dem ska kunna alla vanliga regler också.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ansvaret för att ta interjuver vara aktiv på forumet och jobba väldigt hårt för att visa för icke medlemarna att det inte är något problem att ta en interjuv t.ex på morgonen eller på kvällen eller natten. Det ska ej vara ett problem alla som förtjänar medlems rollen för att dem fattat reglerna ska kunna rpa omgående.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 14:20 - 20:00 tisdag 13:50 - 20:00 onsdag 14:00 - 20:00 TORSDAG 13:50 - 20:30 fredag 13:50 - 01:00/ lov, lördagar 07:00 - 02:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar Endast PÅ Unive Roleplay.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, Ta hand om er!

———-rep hetsar occ hela tiden och blir så arg om man råka göra ett regel brott, en oseriös spelare och jag tycker att han förtjänar inte medlemskap ansvarig rollen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka