Nekad Squiz | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Squiz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicklas Wahlgren

Vad är ditt discord namn? squiz#1831

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran.
Han växte upp i en liten stad utanför Göteborg. Göran hade en vanlig och bra uppväxt. Han är en 57 årig man som spenderar mycket tid i andraklassens nivå. Göran är ingen som gillar "rika snobbiga" män, som visar sina lyxiga bilar.

En viktig uppgift för Göran, är att se till att allt i staden sker på ett korrekt sätt. Han spenderar mycket tid att gå runt och prata med människor i staden. "dagens ungdomar" är en vanlig fras Göran använder för att visa hur ungdomar håller på nu förtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har RPat i snart 4 år. Jag vet hur det SKA gå till. Jag vet hur man beter sig. Jag vet vad rätt och fel är.
99% av alla RPare är egentligen ute efter att köra en dyr bil, vara kriminell och helt enkelt powergama.

Görans mål från starten han kom till staden är att ta över ett chefs jobb och aldrig köra mot ett rött ljus.

En laglydig man är vad som behövs för Unive Roleplay!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Oavsett om man vinner eller förlorar, ska man kunna ta det.
Det blir dålig RP om man alltid vinner. Ibland är det viktigt att skriva /die för att bli medvetslös och för att RPa på en bra nivå.

Hur hittade du Unive? Lite osäker. Möjligt via Youtube.

Nekad.
Utveckla karaktärsbeskrivningen & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du kan ansöka igen om 12timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka