Accepterad squiex. | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

squiex.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn är Liam

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är squiex.

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arvid Larsson (1998-01-03)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva han som rolig,nyfiken,fantasifull, då menar jag att han gillar att träffa nytt folk prata med andra och bara vara allmänt trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden är väll inte så bra han har det rätt så fattigt men framtidsplanerna är väll att bli rik skaffa flera bilar och mycket vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är bra och rolig rp eftersom jag har kört på unive innan för typ 2 år sen och jag började på unive ett år efter det hade släppts.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan spela för båda partens för att göra scenariot längre/roliga och mer seriöst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag faktiskt och det ångrar jag enormt. Jag vdma och det lärde jag mig en hård läxa att inte göra om det för då blir det verkligen inte kul.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att du till exempel skjuter någon utan en anledning/ att du har något att göra. Vdm att du bara åker på någon med ett fordon utan anledning. Suntförnuft, den som då är spelets största regel som man spelar efter

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ingen information om mig själv, men att man ska ha kul när man rpar och hitta roligt folk.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn är Liam

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är squiex.

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arvid Larsson (1998-01-03)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva han som rolig,nyfiken,fantasifull, då menar jag att han gillar att träffa nytt folk prata med andra och bara vara allmänt trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund har inte varit så bra på senaste, han har inte råd med en bil och måste cykla runt i staden, nuvarande försöker han hitta jobb så han kan tjäna lite mer pengar, och i framtiden hoppas han på att bo i en stor villa med flera bilar och en fru.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Det jag kan bidra med är bra och rolig rp eftersom jag har kört på unive innan för typ 2 år sen och jag började på unive ett år efter det hade släppts.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan spela för båda partens för att göra scenariot längre/roliga och mer seriöst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag faktiskt och det ångrar jag enormt. Jag vdma och det lärde jag mig en hård läxa att inte göra om det för då blir det verkligen inte kul.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att du till exempel skjuter någon utan en anledning/ att du har något att göra. Vdm att du bara åker på någon med ett fordon utan anledning. Suntförnuft, den som då är spelets största regel som man spelar efter

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ingen information om mig själv, men att man ska ha kul när man rpar och hitta roligt folk.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka