Accepterad squidwardSigge | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

squidwardSigge

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? squidwardsigge

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Thomas Granbrant 2005 - 03 - 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyifiken, ofarlig och kunnig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: I framtiden ser jag att Thomas börjar bygga upp kontakter och kanske dras in i mer spännande situationer men hans nyfikenhet kan leda honom på fel vägar. Jag är också intresserad av att utforska RP kring bilhantering och exempelvis att flippa bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern en seriös roleplay och engagerande roleplay som underhåller båda parter. Jag fokuserar mycket på att följa regler, visa respekt mot andra och bidra till en positiv och trygg server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda parterna ska njuta av rpn och man ska se till att den andra personen också kan ha kul i scenariot och det kan man bidra till genom att inte vara självisk.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har glömt att rpa krascher.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbaiting är när du aktivt försöker provocera polisen och få deras uppmärksamhet till exempel genom att köra på dem eller om dem i hög hastighet. NLR Innebär att när du dör så har du inget minne och du börjar om som en ny version av dig själv. Man får alltså inte begå revenge rp eller återvända till platsen där man dog direkt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan anpassa mig efter situationer och jag är väldigt ofta online på unive.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.

Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka