Nekad squidwardSigge | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

squidwardSigge

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ditt discord namn: squidwardsigge

Ditt Hex-ID: 11000014bf57dec

Vad för typ av beslut gäller det? 7 dagars avstängning

Vem/vilka tog beslutet? engelstaden, militarybox, 01annn

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår varför åtgärden togs i situationen. I stunden tänkte jag inte fullt ut på att rpa skadorna efter kraschen och agerade för snabbt när situationen eskalerade. När vapen riktades mot mig borde jag ha värderat mitt liv bättre istället för att rikta tillbaka direkt. Det var inte min mening att förstöra rpn eller bryta mot reglerna, utan jag tog ett dåligt beslut i stressen. I efterhand förstår jag hur det kan uppfattas som både pg och mild fear, och jag kommer tänka mer på realistiska konsekvenser och bättre livsvärdering framöver

Hur är beslutet felaktigt? Det gick snabbt och jag inte kunde agera på det sätt som kanske hade varit mer realistiskt. Till exempel kunde jag inte skrika eller reagera högt när kraschen inträffade eftersom klockan var 01:00 på natten och jag bor i lägenhet, vilket begränsade hur jag kunde rpat skador och rädsla. Jag försökte ändå delta i scenariot och reagerade på hotet när vapen riktades mot mig, men på grund av omständigheterna blev det inte på det sätt som reglerna kanske förväntar. Jag förstår hur det kan uppfattas som bristande fear och pg, men min avsikt var inte att ignorera reglerna eller förstöra rpn, utan det var ett felbeslut i stunden. Jag tar ansvar för mitt agerande och förstår vad jag kunde gjort bättre, och framöver kommer jag att tänka mer på att tydligt rpa skador och värdera livet realistiskt i stressiga scenarion.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mG3PR8MyJAxpXYQV-?invite=cr-MSxudmYsNzA3MjM5NjE

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka