- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302524072/
Ditt Hex-ID: 110000150013ca8
Vad är din discord tagg? squid7997
Vem var det som bannade dig? indientechsupport
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? skjöt på dålig ställe
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att jag börja rikta mott några som sa att dom skulle skjuta oss och då när dom parkera för att skjuta oss och då börjar jag skjuta men sen dog och de vade som hände
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va inte en felaktig ban skulle jag säga men vill värkligen in och rpa då jag skaffa krim igår och vill in och rpa då jag tycker de är javligt kul på servern och rolig rp
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 9 bans har jag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjuta och försöka prata istället
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skjuta på ett sånt ställa
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 110000150013ca8
Vad är din discord tagg? squid7997
Vem var det som bannade dig? indientechsupport
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? skjöt på dålig ställe
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att jag börja rikta mott några som sa att dom skulle skjuta oss och då när dom parkera för att skjuta oss och då börjar jag skjuta men sen dog och de vade som hände
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va inte en felaktig ban skulle jag säga men vill värkligen in och rpa då jag skaffa krim igår och vill in och rpa då jag tycker de är javligt kul på servern och rolig rp
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 9 bans har jag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjuta och försöka prata istället
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skjuta på ett sånt ställa
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja