Accepterad squid_1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

squid_1234

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302524072/

Ditt Hex-ID: 110000150013ca8

Vad är din discord tagg? squid#5662

Vem var det som bannade dig? limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image_23.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig för att jag var en problem spelare. Enligt mig tycker jag att staffsen hade rätt och bannade mig för problemspelare eftersom staffen insåg att jag verkligen var det och jag tycker att det var en rätt ban men jag vill ändå kunna få en till chans för att kunna uppnå mina mål inom rollspel och kunna få ha kul igen på Unive. Unive har varit min favorit server sen alltid och har alltid saknar unive sen jag blev bannad. Staffsen bannade mig som sagt för problem spelare för att jag var ett problem för unive, men det jag försöker säga är att jag har haft en del med bans men vill fortfarande komma tillbaka och sköta mig för att kunna ha det kul när jag rollspelar på unive eftersom det är en bra server som har en bra rp nivå. Så det jag har försökt säga är att staffsen har bannat mig för problemspelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bara chilla och snacka med vänner och sen ser jag bara att jag fick en tagg i unive dc och sen va jag bara bannad ifall jag gjort något så ber jag om förlåtelse och jag vill jätte järna köra på eran server då jag tycker de är den bästa rp sevrer och älskar unive snälla ge mig en ny chans och låt mig komma tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte en felaktig ban men jag kommer förbättra mig så snälla ge mig en ny chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för grov sunt förnuft när jag snodde en bil på piren vilket va fel av mig och har aldrig gjort de sen den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bidra med bättre RP och vara med bättre folk som inte tillbringar problematiska scenarion, vilket sätter mig i en dålig sits .Jag rpade med andra problem spelare och det var helt klart fel beslut och det ledde mig till dåliga vanor. I framtiden så ska jag undvika problem spelare och jag ska framförallt undivka att själv bete mig som en problem spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag kommer vara väldigt försiktig i framtiden och se till att jag RP:ar med rätt folk.
Vill bara påpeka att när jag börja med Unive så var jag och RP:a med folk som bidrog med bra RP och sociala scenarion, nu är de personerna tillbaka och det skulle passa bra om jag fick RP:a med de och tillbringa den bra sidan av min RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Händer detta igen kommer du inte in här igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka