Accepterad Squid12346 | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Squid12346

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302524072/

Ditt Hex-ID: 110000150013ca8

Vad är din discord tagg? 123squid

Vem var det som bannade dig? roziii

Bild på banmeddelande: af4f2a964195a6be4851c58a44e2ff0b.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte hade mina skjukvård kläder på mig men de va bugrund av en bugg för jag hade dragit spawnmenu på min andra karäktar utan kläder och då så sätte jag på mig mina kläder och då gick mina skjukvårdare kläder bort och sen blev jag också bannad pga att jag inte rpade med me vilket jag ångrar vet inte riktigt va jag tänkte med när jag inte rpa på me jag vill bara ha en ny chans att komma in och rpa jag ångrar verkligen mig och jag hoppas att jag kan få en ny chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i spawnmenu och sen gick jag in på min skjukvårdare karäktär och så var de två grabbar som låg där och du gick jag fram och ressa dom vilket var dumt för att jag glömde rpa med /me och sen så sprang jag ner mot torget för att jag skulle till en klädbutik och fixa mina kläder men när jag var påväg så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej bannen var inte felaktig men jag tycker att jag borde få en ny chans jag ångrar verkligen de jag gjorde och detta kommer aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 18 gånger men de flesta är felaktiga eller sv bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? för de första skulle jag kunna fixa mina kläder och för de andra skulle jag kunna rpa med /me och jag ångrar verkligen att jag inte gjorde det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid rpa med /me

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka