Nekad Squid12346 | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Squid12346

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302524072/

Ditt Hex-ID: 110000150013ca8

Vad är din discord tagg? 123squid

Vem var det som bannade dig? 1harry.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (61).pngimage (62).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag va helt dum i huvudet och kallade harry grejer som jag verkligen inte skulle gjort jag vill bara komma tillbaka tyckte de var jätte kul ångarar mig verkligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän åkte runt och sen så åkte vi till hans gäng hus och då börja en grabb från hans gäng rikta och sa dra och då sprang jag men då skött han mig och sen drog harry in mig i support och då skulle han dra min krim och då blev jag jätte arg så jag sa pissar på din mamma och lämna och jag ångarar de verkligen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ingen felaktig ban men jag tycker jag borde få unban jag vill bara kunna köra unive igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 20 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte säga sånna ord till han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig hetsa mott en staff

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka