Nekad Squid12346 | Ban Överklagan [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Squid12346

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302524072/

Ditt Hex-ID: 110000150013ca8

Vad är din discord tagg? 123squid

Vem var det som bannade dig? gaby_bs19

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag va dum i huvudet och skött en kille när jag inte hade krim vilket jag ångrar och nu i efter hand så vet jag hur dum jag va ska tänkte precis köpa krim men så skött jag han och blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag cycklade runt och så såg jag en grabb och åkte fram till han och skött han som jag ångrar men varför jag också gjorde de va för att folk i dc sa att jag skulle skjuta honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va inte en felaktig ban den va helt rätt och jag ångrar de jag gjort så jävla mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 15 men de flesta är sv bans och typ 1 dagar bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjuta killen i bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig göra något som de här igen och skötta mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad! Erkänt till metagaming "gjorde de va för att folk i dc sa att jag skulle skjuta honom"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka