Accepterad squash:) | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

squash:)

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121563467/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Bäcklund

Vad är ditt discord namn? Squash#0737

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år och heter Theo back, jag har ursprung från danmark och sverige och bodde i danmark tills jag fyllde 11 år. mina föräldrar tog beslutet att dem ville flytta till sverige för att dem kände att jag skulle kunna få en bättre framtid om vi flyttade till ett mer framgångsrikt land.När jag flyttade till sverige så hade jag det väldigt tufft och kunde inte språket så jag fick det svårt i skolan, Mina föräldrar ville att jag skulle ha svenska lektioner efter skolan så att jag skulle lära mig språket snabbare. När jag hade bott i ett år i sverige och fyllt 12 år så kunde jag prata flytande svenska. Jag Hade fått en bästa vän som heter micro sandell. Vi växte upp tillsammans och är fortfarande vänner till denna dag, när jag gick ut högstadiet så började jag på elektronik linje i gymnasiumet, När jag skulle börja 2an i gymnasiet så bytte jag linje till Fordon och transportprogrammet så att jag kunde bli bilmekaniker och gå samma linje som micro. Jag klarade gymnasiet och det gjorde micro med,Efter gymnasiet så flyttade jag och micro hit till unive och bor tillsammans i en 3a på torget.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har närmare 250 timmar i erfarenhet inom RP och jag vill gärna bli en del av Unive härliga community och hjälp utveckla servern. Jag bidrar med roliga och händelserika scenarion och jag försöker så gott jag kan att alla som deltar i scenariona har lika roligt. Jag håller hög nivå på mitt rollspel och jag är seriös i mitt rollspel och bryter aldrig karaktär.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom jag har 100+ timmar på denna server och att det är en väldigt aktiv server. Men också att den har bättre rp än de flesta servrar jag testat och den håller alltid höga rp standards.

Hur hittade du Unive? Många av mina kopmpisar som hade en pc innan mig spelade mycket på unive och pratade alltid om den i skolan och om hur kul det hade varit om jag fick en dator och kunnat spela med dom på denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min Karaktär är att skaffa många vänner, kunna arbeta hårt i temat bilar och bil reperationer jag vill även bli en well known bilpimpare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få så många vänner man bara kan och Bli den bästa bilpimparen eller bästa bilmekanikern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, Jag spelar k9 redzone när jag har tråkigt ibland

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka