Nekad squash:) | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

squash:)

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121563467

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo bäcklund

Vad är ditt discord namn? Squash#4932

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Han är nyfiken med mycket energi, hans största intresse är att fixa bilar (laga eller byta ut delar) Han älskar Nissan skyline r34. Han är 24 år gammal och vill ta del utav allt som händer i staden.han vill börja jobba på mekko eller Falk för att få jobba med det han älskar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelar på servern i 2 månader nu och det är den servern solvärme roligast och mest seriös rp vilket jag tycker om. Jag kan vara inne på server 1-10 timmar om dagen.jag är lojal till servern och kommer promota den på dc

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att den har så seriös rp och roliga karaktärer och massa fina bilar+ och staffen är perfekt

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på servern och rekommenderade den sedan dess har jag varit fast vid servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul efter skolan och på kvällarna och lära känna folk i rp världen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så fina bilar som möjligt och jobba på Falk eller mekko

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte har inte varit senaste 6 veckorna

Tillbaka