Nekad spvJet | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

spvJet

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jetriabroi66/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pongsanan Sakchayakandit

Vad är ditt discord namn? Jet#2158

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Jet Jet och bor i en liten husvagn i Sandys . Min uppväxt har varit väldigt tufft. jag har inte alltid levt i Unive staden utan också i Rinkeby. Föddes i thailand med mina föräldrar som sålde elefanter och andra kriminella grejer, Jag har en stora syster som flyttade till unive sandys som jag bor med, hon gick in i kriminella spår och fotsteg som mina föräldrar i unive, och nu vill jag hjälpa henne och hennes bröder. hennes bröder sitter tillfälligt inne och nu e det mig hon bara har och jag e hennes spring pojke man kan säga. Denna karraktär jag har skapat e kriminell men vill bli bättre och göra lagliga saker men är tvingade av sin syster att gå i kriminella spår , hans dröm jobb är som sjukvårdare och hjälpa andra, men fick inte upplevas istället sälja bilar olagligt och narkotika, jag har redan suttit inne i 3 år nu och jag skriver min whitelista från fängelset undertiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bör bli det för jag är väldigt erfaren av RP och brukar alltid få vara kriminell och brukar alltid göra ett bra jobb,ag vet vads som krävs i sådana spel. Hur man ska bete sig, hur man reagerar och specielt hur man lurar skiten ur poliserna, men har ej alltid varit polis har även varit bilkmekaniker och sjukvårdare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att jag vill grinda mer på denna servern än att vara kriminell vill kunna göra andra grejer och ha tillåtelse vill inte göra saker utan whitelist för vill heller inte bli bannad tycker detta är en väldigt bra server och skulle kunna järna rekomendera till andra och andra till att få whitelist

Hur hittade du Unive? Rekommenderad av vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt i denna server och förhoppningsvis skaffa ett gäng med vännerna och skaffa minnen, Ha kul e min högsta prioritet och hjälpa andra som e nya i servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server detta är min första server, vill heller inte spela nått annat server vill satsa på just denna som mina vänner gör.
 
Tillbaka
Top