Nekad spvJet | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spvJet

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jetriabroi66/

Ditt Hex-ID: 1100001465ccac7

Vad är din discord tagg? Jet Jet#2158

Vem var det som bannade dig? philip320#9234

Hur lång tid var din ban? Oklart

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det finns ingen specifik anledning, det stog ingenting. Jag gick in i en konversation som gällde om gäng. och blev nyfiken för att jag var intresserad för att bli gäng medlem med några vänner till för att vi har försökt att leta efter information att skapa ett gäng.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag gick in lite olämpligt in i konversationen på grund av nyfikenhet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag la en fråga angånde hur mycket det kostade för att skapa ett gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstod att jag gick in lite fel in i konversationen därmed var det rätt enligt mig men jag ville bara få mer information för att jag är ganska ny på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig haft ett ban tidigare på nån discord eller FiveM server innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå in på supporten och vänta på dem istället och prata med dem för att få den informationen som jag just letade efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade kunnat gå in på supporten och vänta på dem istället och prata med dem för att få den informationen som jag just letade efter,självklart har jag lärt mig efter denna ban. jag hade kunnat gå direkt till supporten istället och då skulle jag inte kunna bli bannad.

Har du läst våra regler? Ja
 
Skulle du kunna utveckla mer och skicka in en ny imorgon.

mvh Acho
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top