Accepterad Spunk | Ban Överklagan [Oge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spunk

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198317949664/

Ditt Hex-ID: 11000011551d2e0

Vad är din discord tagg? spunkrust

Vem var det som bannade dig? oge

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-21 100409.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För c logga är inte okej överhuvudtaget då de förstör rpn och då blir det ingen rolig server o spela på om man c loggar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit med i en skottlossning min kompis ta mig till sjukan och jag blir vårdad av en sjukvårdare så kommer det en polis som så att jag vara skottskada för sjukvårdan sa att jag hade blivit skjuten och då när jag hade blivit vårdad så ville poliserna snacka med mig och fråga mig vad som hade hänt och jag sa att jag inte visste vad som hade hänt för man ska inte komma ihåg något om man låg död och då sa poliserna att jag skulle bli igenom sökt men då blev jag är och c logga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att oge gjorde helt rätt beslut och jag vill förbättra mig till nästa gång och aldrig c logga igen då det är ett regelbrott och förstör rpn

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare då jag varit ny till denna servern och jag ska aldrig c logga i framtiden och komma ihåg att c logga är ett regelbrott och bara förstör rpn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara låta poliserna söka igenom mig och inte c logga för det blir ingen rolig rp för poliserna och det förstår jag till 100%

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att c logging är väldigt tråkigt och leder bara till återgärder och tråkig rp på servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag vill jätte gärna bli unbannad då jag vill ha en andra chans och förbättring ska ske i framtiden och jag vill inte göra några fler regel brott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka