Nekad spray | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spray

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Gunne 3.0

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Lars Nilsson har haft en rätt tuff uppväxt med en pappa som har slått han och redan i tidig ålder se sin mamma bli slagen men efter ett par år så kunde Lars och sin mamma komma ifrån honom, Lars gillar att hänga med grabbarna och att köra bil, Lars är rolig, skämtsam och lite busig hans framtidsplaner är att bli polis eller securitas för att hjälpa samhället från kriminaliteten som pågår i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra RP och göra rätt så bra och roliga scenarion som kan få folk att skratta och sådant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska försöka spela så att motpartens vinst i ett scenario så ska man försöka att spela för den vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna de mest kända reglerna är Rdm som är random death makin där man dödar nån utan anledning och Powergaming som är att man inte reagerar som man gör i IRL

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat mycket på snöstaden som jag gör fortfarande och där är jag just nu servervakt men vill prova på en större server

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
utveckla din karaktärsbeskrivning samt vad det innebär att spela för motpartens vinning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka