Antagen spralle12 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

approvedpancake

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ditt discordnamn: approvedpancake

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2002

Varför ska just du bli staff? Har tidiagere erfarenhet och vill överlag hjälpa till att underlätta för resten av teamet. Jag vill även hjälpa till att skapa roliga event för invånarna i Unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive?

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan?

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska självklart inte använda sina krafter för fel anledningar. Man ska hjälpa folk med det dem frågar om, till en viss gräns. Man ska också hjälpa andra staffs om de inte vet hur man gör en viss grej eller frågar en annan staff om jag själv inte vet något.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har inget direkt privat liv så för det mästa så skulle jag vara och ha ett öga på både discord servern och Unive. Och när jag inte är hemma så kommer jag ha ett närmare öga på Discord servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sedan 7 Maj 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har tidigare varit Mod på en större Amerikansk RedM server Och jobbade som mest inom polis frågor men hjälpte till I alla frågor överlag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo att jobba i vilket område som hälst.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka