Nekad Spr1nt3x | Whitelist ansökning [Erkan/billyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spr1nt3x

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Spr1nt3x

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Spr1nt3x/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Sjögren

Vad är ditt discord namn? Spr1nt3x#0615

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. mn karaktär heter Felix Lööf jag föddes 1990-03-06. När felix gick ut skolan som snickare så hade han väldigt bra betyg men han lyckades ändå inte bli snickare han hade ångrat sig när han tagit studenten. han har i sin bakgrund jobbat som tillexempel parkeringsvakt men han har blivit avskedad pga covid-19. Felix intressen är bilar. just idag har han en fru och två barn två killar. just nu söker felix aktivt ett jobb felix dröm yrke skulle vara att sälja lyxbilar och sportbilar. Han levde med sin mamma och pappa till han var femton år då hans föräldrar gick bort i cancer. felix har även en storebror vid namn Lars men Lars frontalkrockade en dag med en buss då han omkom vid händelsen. Felix lever idag i en ganska stor lycka men självklart saknar han sin mamma, pappa och bror. Den släkten som är kvar idag är mormor, morfar, farfar och farmon sen några kusiner. den som står han närmst idag är ju hans fru och sina barn

Varför ska just du bli whitelistad? varför jag ska bli whitelistad är för att jag er en erfaren RP-spelare som kan väldigt mycket jag har spelat i över ett år till och från så har väldigt mycket erfarenhet. jag kommer att bidra med bra RP och ett gott humör

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag är en erfaren spelare som spelat fivem i över ett år till och från

Hur många timmar har du på FiveM? 466

Hur hittade du Multistaden? jag fick reda på er via fivem sverige på facebook

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja men fick aldrig reda på varför

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka