Nekad Spozee | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spozee

Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199105084526/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Spozee#8874

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 16 år med tanke på att jag trodde man skulle skriva in verkligt datum men han är en kille som nyligen gått ut gymnasiet. Han har precis flyttat in i staden eftersom han var nyfiken på att testa på något nytt. Han är mest intresserad inom Polis och Sjukvården då han gillar att hjälpa och ta hand om individer inom samhället, men han är också lite intresserad av bilar sedan han var liten.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför bör ni whitelista mig då, jo jag är en väldigt seriös och mogen människa om jag får säga det själv och jag tror att jag kommer bidra med god nytta till staden och spelarna. Jag är också intresserad av RP sedan innan och har spelat lite förr med kompisar så jag vet redan en viss del osv inom RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag har varit inne på en del andra serverar men aldrig riktigt fastnat för dem. Detta är en av den första servern som jag fastnat för och verkligen känner att jag kan ha kul på. Jag känner också att just nu så får man en stor del med möjligheter inom servern men skulle vilja ha ännu mera som då t.ex era andra jobb.

Hur hittade du Multistaden? Jag såg en väns bror spela så jag testade att gå in på servern för att spela och fastnade direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och hjälpa andra. Jag skulle vilja hitta ett roligare jobb och få fler möjligheter inom servern. En önskan är också att kunna hjälpa till att kunna hålla uppe en server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka