Nekad Spozee | Whitelist ansökning [Wilma] [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spozee

Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199105084526/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Jådåt

Vad är ditt discord namn? Spozee#8874

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benim Alzadi och jag har valt det namnet eftersom han har en lite mer utländsk bakgrund med en pappa från Afrika och en mamma från Sverige. Jag har valt att min karaktär ska vara 16 år eftersom jag är det i verkligheten men skulle vilja byta om jag kunde. Benim/min karaktär är en väldigt glad, trevlig, snäll men han kan bli lite defensiv om det skulle vara för mycket hets men det är inget som kommer påverka mitt arbete/jobb. Benim/min karaktär är väldigt intresserad av att hjälpa individer och grupper i samhället genom typ vad som helst vård osv. Jobb som Benim/min karaktär är extra intreserad av är Polis och Sjukvård men samt lite inom fordon men Polis och Sjukvård är den stora drömmen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad eftersom jag tar detta väldigt seriös och beter mig moget. Jag är också inne och spelar väldigt ofta och jag tänker att om jag får fler möjligheter som att hjälpa till med servern som whitelisted så skulle jag kunna vara inne oftare och vara mer aktiv. Jag vill gärna hjälpa till att hålla uppe servern och hjälpa till med den genom jobb osv. Inklusive så ingår jobb i whitelistad som jag är intresserad av vilket får mig ännu mer intresserad och villig att spela och hjälpa till. Jag hoppas att jag ska kunna bidra till ett bättre rykte (inte för att det är dåligt utan allmänt) och få servern att växa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad just på eran server med tanke på att jag har spelat en del förr på RP serverar men aldrig fastnat så här snabbt och hårt för en server. Det jag gillar med eran server och som jag tycker sticker ut till skillnad från dem andra servrarna som jag spelat på är att eran är så realistisk och ni är väldigt viktiga med vad som får göras och inte. Alla små detaljer som ni har får mig att bli imponerad och jag kan tänka att det hjälper väldigt mycket.

Hur hittade du Multistaden? jag hittade servern genom en kompis bror då jag såg på discord att han spelade på den så jag testade och fastnade direkt och rekommenderade andra kompisar starkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med Multistaden/Rollspelet är att få ett av dem jobben som jag är intresserad av. Men framförallt att lära känna folk och få nya spelare att känna sig välkomna samt att hjälpa till med servern så mycket som jag kan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka