Nekad Spozee | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spozee

Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199105084526/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Jådåt

Vad är ditt discord namn? Spozee#8874

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär går vid namnet Benim Alzadi, namnet är utländskt då han har en halv utländsk bakgrund där hans pappa är född och kommer ifrån Afrika men en mamma som är född i Sverige. Benim Alzadi är 16 år då jag har råkat skriva in min egna födelsedatum men han beter sig och bög egentligen vara 21 år och jag hade gärna bytt om jag hade kunnat. Egenskaper som min karaktär har är att han är väldigt snäll, mogen, glad, trevlig men han kan bli defensiv om hets uppstår, det kommer dock aldrig kunna gå över gränsen detta är inte heller något som kan gå ut över andra eller på något sätt påverka mitt jobb eller arbete. Sedan Benim varit liten har han alltid gillat att hjälpa folk och samhället på alla möjliga sätt, och har alltid haft drömmen att jobba som antingen polis eller inom räddningstjänsten (Ambulans). Benim har också ett litet intresse av bilar då hans pappa är mekaniker och han har hjälp till lite där så han har lite erfarenheter med det. Men såklart är drömjobbet att jobba Inom sjukvården eller inom polismyndigheten.

Varför ska just du bli whitelistad? Anledningen till varför jag just ska bli whitelistad är med tanke på att jag är väldigt mogen av mig och beter mig väldigt seriös och speciellt inom detta ämnet för det bli som roligast då. Just RP är också något som jag verkligen tycker om och jag är inne väldigt ofta men det blir lite uttråkad ibland att bara köra runt och jobba med Postnord så då tänker jag att jag tar chans att kunna söka om whitelist så att man kanske kan få ett roligare och mer motiverande jobb som kan leda till att jag blir mer aktiv. Jag har länge själv velat göra en RP server men har inte riktigt kunnat ha möjligheterna till det så det hade varit väldigt roligt att hjälpa till på denna servern och förbättra den på olika sätt och vis genom spelet och kanske allmänt också i framtiden. Jag hoppas på att jag skulle kunna hjälpa till att kunna ge servern ett ännu bättre rykte och få servern att växa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Anledningen till varför jag vill bli whitelisted är för att jag aldrig har hittat en så här seriös och rolig server förr då jag har spelat en del innan men aldrig hittat en bra seriös server. Det bästa med MultistadenRp är att den är väldigt ovanlig till skillnad från alla andra serverar jag spelat på den är mycket mer realistisk och jag gillar hur viktigt det är med vad man får och inte får göra, det gör mig väldigt motiverad att fortsätta spela. Jag älskar alla detaljer ni har i spelet allt från skyltar till affärer och ikoner på t.ex kartan jag blir så imponerad och jag hoppas verkligen att jag kan få whitelist och hjälpa till i servern.

Hur hittade du Multistaden? Det var så att en kompis till mig har en bror som spelade en dag och jag fick en notis på steam och såg sen på discord vad servern hette så jag bestämde mig för att gå in och ge servern en chans och det är något jag absolut inte ångrar. Jag har rekommenderat servern till vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina två allra största mål med Multistaden är att få ett jobb som jag är intresserad i och tycker är kul men också att få lära känna nytt folk samt hjälpa dem med vad som helst och att få dem nöjda så att dem får ett bra intryck på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka