Accepterad Spozee | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spozee

Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? spozee

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Eriksson. Min karaktär är svensk och hade en väldigt jobbig uppväxt då han kommer från en stökig familj där båda hans mamma och pappa använde mycket droger och höll på med kriminalitet. Detta påverkade Adrian väldigt mycket under sin uppväxt då han blev slagen mycket hemma och hamnade i mycket utanförskap i familjen. Detta gjorde att adrian var en väldigt stökig person i skolan då han inte viste bättre. Men någonstans i början av gymmnasiet fick han ta hand mycket om sig själv och försörja familjen vilket gjorde att han blev väldigt ansvarstagande och blev väldigt mogen för sin ålder. Han började på bygg i gymmnasiet då han inte hade så mycket betyg att utgå från men redan efter ett år så hoppade han av och började bli intresserad av polisyrket då han ville strida mot brott samt hjälpa unga som suttit i samma sits som han under sin egna barndom. Efter 4 år av pluggande och mycket jobb hemma valde han att söka till polishögskolan och lyckades bra, han blev tillslut polis men kände att han ville lämna mycket av sitt gammla. Han bestämmde sig för att flytta till "unive" och blev tidigt omtyckt. Här jobbade han som polis och klättrade snabbt upp inom poliskåren, han älskade det. Men till sist blev det för mycket och han gick in i väggen, vilket resulterade i att han började med droger och fastnade i den kretsen. Han flyttade ur staden och levde ett ganska dåligt liv, men nu efter 2 år har han bestämt att ta tag i sitt liv och komma tillbaka. Som person är Oliver väldigt trevlig och omtänksam men han har en gräns, när det bölir för mycket har han en tendens att inte vara lika trevlig och omtänksam som han brukar vara men det krävs ganska mycket för att det ska hända. Hans stora intressen är dels bilar och fordon men också polisyrket som jag skrev tidigare. Hans framtidsplaner är att nu försöka komma tillbaka till staden efter en stor paus för att försöka hitta sig själv igen och bli en bättre version av den han var innan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bjuda på långa, utdragna scenarion med mycket skratt. Jag har vart med om många roliga och tråkiga scenarion under min tid på fivem och har spelat en del polis men också mycket kriminel vilket gör att jag har väldigt lätt att se scenariot från bådas perspektiv och försöka jobba för det som blir roligast för båda. Jag har alltid varit väldigt viktig med att inte begå regelbrott eller vad man ska säga för att det är det jag tycker är roligast.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag hade lite svårt att förstå denna fråga. Men jag anser att man ska spela gämt så att säga, det ska vara roligt för båda parterna, för mig så spelar det ingen roll vem som vinner scenariot få jag anser att det är själva scenariot som spelar roll, om det t.ex är ett rån så känner inte jag att jag måste ta fast dem för att det ska vara roligt men jag tycket inte heller att det är okej för dem som utför rånet att ta en bil t.ex och dra iväg med en bil som är borta inom 10 sekunder o sen är scenariot slut. Jag gillar att försöka hitta fler utvägar i scenarion och olika möjligheter för att göra det så utdraget och roligt som möjligt för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och har spelat mycket här så jag vet vad som gäller. Om vi ska ta några snabba: FearRP - Man ska värna om sitt liv, vilket innebär att du ska spela på din karaktär precis som det vore i verkligheten, att det är ditt ända liv och inte ta risker som människor aldrig hade gjort i verkligheten. En av dem viktigaste enligt mig: Sunt förnuft - Jag tycker att detta är typ titlen för alla regler, den betyder väldigt mycket så som att man ska spela efter suntförnuft, du utgår från verkliga händelser, vad hade du gjort i verkligheten, är det rimligt att springa in på polistationen med en kniv och hota folk där inne, inte riktigt i många fall. Det gäller att ha rimliga tankar och göra saker som är rimligt i den verkliga världen då det är det som skapar den perfekta RPn. Sen har vi ju dem klassiska VMD/RMD vilket är ganska uppenbara regler, du ska inte döda någon med varken vapen eller fordon utan någon som helst annledning, du ska t.ex absolut inte döda någon om det inte finns tanke eller scenario bakom det och absolut inte använda ditt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rollspel främst på unive då det är tpy den enda servern jag spelat på. Har ca 1500h på fivem (rollspel).

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget speciellt har nog fått med det mesta. Är en gammal unive spelare så har koll på mycket sedan förr men märker själv att det finns saker som ändrats sedan dess!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka