Nekad Spozee | Ban överklagan [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spozee

Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199105084526/

Ditt Hex-ID: 1100001443c8c6e

Vad är din discord tagg? Spozee#8874

Vem var det som bannade dig? SverigeeDemokrat

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: lallare, powergaming samt fake polis ~SverigeeDemokrat. Återstår: 19 dagar 14 timmar 59 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet på sätt och vis eftersom jag tog en polis bil och tänkte köra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och en kompis sitter i hans bil och åker, det kommer en bil bakom oss (en saab 95) han uppger att han är polis men dagen innan så dog jag och min vän av folk som tog våra grejer så vi tänkte att vi stannar inte före v vill inte att det händer igen. Så dem följer efter oss ett bra tag till sist så slutar min kompis bil att funka precis som någon skjutit av däcken. Då hoppar jag ut och ser en polis bil vilket var dumt, men jag tog den för att köra iväg men den var sönder så jag går ut och då frågar dem i saaben varför vi inte stannade, och jag ska precis förklara men så blev jag bannad. Visst man ska stanna om det är polis men dem hade inte uniform eller polis bil så vi stannade inte. Jag tycker inte att jag har gjort fel förutom det med polis bilen men jag tycker att jag borde få mindre ban och inte få ban för powergaming och lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel på sätt och vis genom att ta polis bilen men annars tycker inte jag att jag gjorde något fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för sunt förnuft tidigare pågrund ut av att jag körde med en voi inne på marja lisa. Så det har jag lärt mig nu att man inte ska och att det är viktigt att gå efter riktiga scenarion (gör realistiska val).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kanske stanna men funnits risk att någon döda mig och att inte tagit polisbilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska ta polisbilar oavsett situation.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka