Accepterad Spozee | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spozee

Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 5 December 2004

Vad heter du på discord? Spozee#8874

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 11:30 - 22:00
Tisdag 15:30 - 22:00
Onsdag 16:30 - 22:00
Torsdag 16:30 - 22:00
Fredag 15:30 - 23:30
Lördag 12:00 - 24:00
Söndag 12:00 - 24:00
Dessa tiderna kommer variera beroende på skola och om jag hittar på något annat men dessa tider är då jag brukar kunna vara inne.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på 2 konton då jag blivit hackad på ena, men totalt så har jag spelat ungefär 400h på Unive och Multistaden.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så kommer jag försöka att få bort lallare samt personer som inte kan rpa på ett bra sätt samt se till så att folk sköter sig på utsatta områden. Jag ska försöka se till så att de lär sig av sina fel. Jag kommer också att använda mig av klipp program för att enklare kunna bevisa vad en person gjort för fel ifall jag varit på platsen där felet hände.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom att det är den servern jag spelar på och jag har sett många lallare och jag skulle vilja få bort dem för att både jag och dem andra ska få en så bra rp upplevelse som möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer kunna hjälpa till att göra unive till en bättre plats genom att jag är inne och spelar ofta och jag vill själv hjälpa till at styra upp och göra unive till en bättre server/plats. Jag kommer att jobba som vanligt men ibland när jag känner att jag inte har något att göra så kommer jag fokusera på att röra mig runt i områden som är väldigt utsatta av just lall.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att ni ska göra mig till servervakt då jag är väldigt aktiv på servern och det är den enda jag spelar på. Jag kommer att försöka hjälpa till med servern så mycket som möjligt för att få det till en bättre plats. Jag har själv gjort misstag och lärt mig efter dem och jag tänker att det kan vara min tur att hjälpa andra att kunna bli bättre på rp och lära sig av sina misstag som jag gjorde.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag en stund känt att jag kommer kunna spendera en del tid med att hjälpa till att förbättra servern och få bort lallar från dem för att få fler att vilja spela och försöka hjälpa servern att få ett bättre rykte. Sen så en annan anledning är at jag är polis och det kan förekomma mycket lalla och saker som förstör för oss ibland och jag tänker att det kan underlätta för oss poliser och allmänna spelare att kunna få bort dem personerna. Jag tror också att jag kommer kunna hjälpa till mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inte de största kunskaperna då jag inte varit något liknande innan men det jag vet är att /toggle ID då kan man se folks ID ovanför deras karaktär, /svban det är en liten ban som varar i 30 min, /kick ID som används om du vill kicka någon t.ex om någon är ny och pratar ooc så kan dem få en kick för att de ska tänka på vad dem gjorde för fel sen så ver jag /dv det används för att få bort ett fordon som kanske står lite dumt på vägen eller om det finns massa bilar överallt som är övergivna.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Mina bans har varit innan jag blev whitelistad och inte visste alls mycket om rp då jag inte läste reglerna noga och det är min första server jag spelar på. De gångerna jag blivit bannad var inte så långa det var mest typ 2-3 dagars ban då jag gjorde småfel och nu har jag lärt mig utav dem. Jag har fått 1 ban efter whitelist men den var felaktig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte.

Godkänd av den som tog intervjun med Spoze.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka