Accepterad Spozee | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spozee

Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 5 December 2004

Vad heter du på discord? Spozee#8874

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 13:00 till 00:00 varje dag

Nu under sommaren så kommer det inte exakt vara efter de tiderna som jag skrivit då jag är med kompisar ibland och gör andra saker men dessa tider ska gälla annars.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan mars typ och har ca 900h på FiveM/Unive

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till att hålla koll på servern och få bort onödiga personer som bara slösar sin tid på att försöka förstöra eller göra fel med mening men också för att hjälpa de som kanske gör fel och inte riktigt vet hu man ska bete sig under scenarion. Jag är polis och har märkt att många copbaitar och då kommer jag försöka att få bort dem för att ni inte ska behöva slösa onödig tid på att komma på massa /reports om massa copbaiters. Jag kommer imprensip hjälpa till med allt som jag kommer att kunna hjälpa till med som servervakt. Jag kommer med hjälp av medal/klipp program för att kunna förlänga klipps om et behövs.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt just på Unive då det är den enda servern jag har spelar/spelar på. Samt så var jag support och bara för att jag avgick så får det inte mig till att inte alls vilja hjälpa till med servern, jag är väldigt villig att hjälpa till fortfarande varför jag avgick var för att jag tröttnade lite och hade inte lika mycket tid att lägga på staff arbete. Men som sagt jag är fortfarande väldigt villig att hjälpa till på den server jag spelar på.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att kunna hjälpa till med att bidra så unive blir till en bättre plats genom att försöka få bort så många som möjligt och hoppa support och visa klipp ifall jag anser att det behövs en längre bann och då får ni avgöra hur ni går till väga med det. Jag kan hjälpa till med att dva bilar som står mitt på motorvägen där folk kör snabbt och ofta så krockar folk i de bilarna, jag skulle kunna hjälpa till med att dva dem så att det inte förekommer så mycket krockar som kan förstöra scenarion.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt då jag varit det innan, och support så jag vet hur det funkar och hur man ska ta hand om situationer. Jag ska bli servervakt då jag är väldigt aktiv och är villig till att hjälpa till så att unive blir till en bättre plats och jag tror att det kommer gynna servern på ett bra sätt om jag blir servervakt då jag kommer kunna underlätta för er i staff teamet att kunna få bort onödiga lallare som bara är här för att försöra.

Varför vill du bli servervakt? Som jag nämnde innan så är det mycket copbaiters som jag vill få bort och det är en stor annledning till varför jag vill bli servervakt men också för att jag allmänt vill hjälpa till med servern och få bort lallare. Jag har ju precis avgått som support och jag är fortfarande villig till att hjälpa till med servern och göra den till en bättre plats så att den kan få ett bättre ryckte än vad den redan har (inte för att den har ett dåligt ryckte).

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt bra kunskaper inom kommandon och de kommandon som används som servervakt är. [Svban] [id] [annledning] - detta bannar då personens id i 60 minuter, [dv] [radie] - detta tar då bort bilar inom bestämd radie, [toggleid] - detta gör så du kan se alla spelares id ovanför deras karaktär för att underlätta så du kan banna folk snabbt, [kick] [id] [annledning] - detta kickar personens id du väljer att kicka, [sv] - detta ger dig tillgång till en chatt där servervakter och uppåt kan skriva i och läsa för att kunna kommunicera med varan och [revive] [id] - detta kommando återupplivar då personens id. Sen finns det ju många fler kommandon som sqlban, sqlunban, sqlbanoffline, sqlsearch, sqlbanhistory, freeze, setjob, giveitem, addkey och sc som är en chatt för staffs eller support uppåt. Det är de viktigaste inom er staffs men de i början är de som servervakter använder sig av.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är whitelistad/medlem på servern och har aldrig blivit av med den, jag har aldrig blivit bannad heller sedan jag blev medlem.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad en gång efter att jag blev medlem men den bannen var felaktig och försvann efter 3 min. Sen har jag 3 bans tror jag sedan innan en som jag kommer ihåg där jag körde en voi in på marja lisas och en ban på 21 dagar där det var nästan min första dag och jag hamnade i ett väldigt konstigt och oklart scenario. Jag kommer inte ihåg något impernsip av minna bans då det var så pass längesedan och har lärt mig av de misstagen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej Unive är den ända servern jag spelar på, jag spelar sällan på en freeroam server med det är för att träna på t.ex stormningar inom polisen samt kommunikation. Men den ända Rp servern som jag spelar/spelat på är Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka