Nekad Spozee | Ansökan till Ped Karaktär | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spozee

Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 5 December 2004

Vad heter du på discord? Spozee#8874

Ditt Hex-ID 110000134a80e22

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej jag äger ingen ped för tillfället.

Vilken ped ansöker du för? Jag vill ha en kriminell ped eller en ped som passar den kriminella rpn. Exempel - g_m_importexport_01, cs_stretch eller a_m_m_genfat_01. Helst g_m_importexport_01 om den inte används. Sen om alla är upptagna så får jag bara leta upp någon som inte används.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Robin Berg och är 26 år gammal och har bott här i staden i ca 6 månader. Som ung så hade han en bra uppväxt fram tills högstadiet då han började umgås med smått kriminellt umgänge och Robin hängde på där och började göra små kriminella handlingar med dem som sedan utvecklades desto äldre han blev. Nu är Robin 26 år och håller på med kriminella handlingar som en inkomst och har inget lagligt jobb. Robin har precis gått med i en kriminell verksamhet och umgås med dem och gör kriminella handlingar med medlemmarna där ibland. Det var en liten beskrivning av Robin vart han är nu i livet ungefär. Ped skulle bidra med bättre rp för mig och min karaktär genom att man ska kunna känna igen min karaktär på utseendet och stilen den ped jag väljer har. Genom att ha en ped så sticker man ut lite från andras karaktärer och det blir lättare att känna igen min karaktär vilket jag tycker blir roligare rp. Det finns nackdelar i detta då folk som är mina fiender känner igen mig enklare också men det ser jag bara som ett "problem" där och då men på sätt och viss blir det rolig rp där också eftersom det kan vara svårt att hitta personer och identifiera dem om man har en vanlig karaktär men en ped sticker ut och man blir enklare en target bland annat folk om man har fiender vilket blir roligare eftersom det blir lättare ett scenario ifall ett gäng är ute efter mig.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Vad jag får för uppfattning utifrån min egna rp så tycker jag att den är bra, Jag försöker vara väldigt social i mitt rpande som kriminell vilket vissa andra inte är. Jag försöker att hitta saker att göra utan att använda vapen eller skottlossningar som andra också gör men jag tycker det behövs fler. Jag tycker att jag bidrar med roliga och planerade scenarion för både mig och andra. Jag känner inte att jag behöver vinna ett scenario för att det ska vara kul utan en kidnappning och press på information kan också vara kul samt ifall man blir tagen av polisen så kan man göra någon rolig och välutvecklad plan på fritagning om man nu sitter inne så pass länge.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Det som får mig att vilja ha en ped karaktär är att man får en chans att få en karaktär som det bara finns 1 utav, man kommer att sticka ut som jag skrev innan. Med tanke på att man får en ped som kan va t.ex lite tjockare så kan det bli roligt att försöka rpa som tjock att man inte klarar av att springa lika snabbt eller lika långt som de andra. Det är nog det som jag tycker blir roligast att man kan engagera sig mer i sin karaktär om den ser mer annorlunda ut från andra karaktärer. Sen finns det små detaljer som dessa karaktärer har som får de att sticka ut från de andra som gör det roligare att rpa eftersom man sticker ut och kan rpa mer på som en tjock ped som exempel.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål med min ped karaktär är att jag vill göra roliga och utstickande scenarion eller rpande med den om jag t.ex tar en tjockare ped så kommer jag att försöka rpa tjock ändra min röst, gångstil samt beteende osv för att få en verklig känsla ut av karaktären och rpandet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka