Accepterad Spoxxy | Medlem ansökning [SvampBob] (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoxxy

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027323763/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valdemar

Vad är ditt discord namn? SPOXXY#4332

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Gustav Larsson och är född 1997 och har precis börjat söka till polis jobbet Gustavs Bakgrund är lite svajig har flyttade mycekt som liten så han har inte haft så mycket kompisar så han är rätt folkskygg av sig när han ska träffa nya vänner som han ska känna länge. Gustav har precis pluggat ur polisskolan och nu söker jobb på polisen och såg en fantastisk möjlighet nu!
Gustav har sen länge velat bli polis och vill alltid lära känna nya personer men det är svårt för han han kämpar nästan varje dag med att hitta kompisar men det går väll okej tycker han. Gustav är en hårt arbetande polis som alltid sätter sitt liv framför andras.

Gustavs Familj bor i Gävle och därför har han inte sett dom på länge. Gustvs intressen är fotboll och hockey då han spelade det som barn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för jag tar rp alltid seriöst och strävar alltid efter att göra rp nivån runt mitt rp så hög som möjligt. Jag kommer alltid att bidra med en hög rp nivå och en trevlig ton mot er staffs

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? dens hög rp nivå och alla spelare då jag ej vill ha en server som inte har 20 spelare max och man ej ser någon. jag vill liksom kunna rpa och inte åka runt och leta efter nån att kunna rp med

Hur hittade du Unive? GRWOMASTER youtube kanal

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alltid göra bra scenarion som alltid folk kan tycka bli bra. få andra rp spelare runt mig att bli bra på rp så man liksom kan få en bra server som inte är en lall server som sitter och alltid ta rpt så seriöst som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att bli polis och alltid hålla en bra rp nivå, om jag ej blir polis tror jag att jag tar och söker till typ sjukvården eller nån bilförsäljare då jag vet hur det går till. Jag har sen länge alltid velat kunna kunna hitta en server med bra spelare så jag hoppas jag kan trivas här så jag kan få en server att bli så bra som möjligt säger ej att unive är dålig men allt kan bli bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka