Nekad Spoxxy | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoxxy

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027323763/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valdemar

Vad är ditt discord namn? SPOXXY#4332

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gurra Larsson och är född 97 och är kriminell. Gurra har sen länge varit Kriminell han är uppfödd i Trollhättan, han hade inga bra betyg. Gurra kom snabbt i kontakt med det kriminella gänget som fanns i Trollhättan och gjorde små spring ärenden så han är rutinerad i sådana lägen. Gurra har ingen kontakt alls med sin familj längre då han blev tagen till sos när han åkte fast för Narkotika brott vid 15 års ålder. Gurra rä nu 23 år och vill komma med i ett krimnellt gäng här!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är en erfaren rpare med snart 1000 timmar och har kört på X antal servrar och varit staff på några också!
jag kommer bidra med bra rp och bra planerade scenarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har sett mycket på Growmaster och valt att ge denna server en ärliga chans trotts dens *dåliga* rpare enligt många med vad jag tror så är det inte så från vad jag sett

Hur hittade du Unive? GRWOMASTER youtube kanal

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få roliga scenarion för båda parter och kanske skaffa nya rp kompisar som man kan rpa med länge! och att lära andra hur man rpar bra!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? få en rolig rp. men att liksom man ska få välplanerade scenrion med bra rpare runt en

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka