Nekad Spoxxy | Medlem ansökning [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoxxy

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Valdemar

Vad är ditt discord namn? spoxxy

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Gustav är en 25-årig man som är passionerad när det kommer till sport. Han är en energisk och atletisk person som älskar att vara aktiv och delta i olika sportaktiviteter. Gustav är alltid redo för utmaningar och strävar alltid efter att förbättra sina färdigheter inom olika sportgrenar.

Han har ett brett intresse för olika sporter och följer regelbundet professionella matcher och tävlingar. Gustav är särskilt förtjust i fotboll och basket, men han är öppen för att prova på och utforska andra sporter också.

Utöver att vara en entusiastisk sportutövare är Gustav också väldigt social. Han älskar att umgås med sina vänner och familj och spenderar ofta sin fritid med att spela sport tillsammans med dem. Gustav är en lagspelare och trivs med att samarbeta och kommunicera med sina lagkamrater för att uppnå gemensamma mål.

Som person är Gustav målinriktad och envis. Han har en stark vilja att överkomma hinder och utmana sig själv för att bli en bättre idrottsman. Han tror på att hårt arbete och engagemang är nyckeln till framgång inom sport och använder dessa principer för att motivera sig själv och inspirera andra.

Gustav strävar efter att uppnå en balans mellan sport och andra aspekter av sitt liv. Han inser vikten av att vara hälsosam och tar hand om sin fysiska kondition genom att äta rätt och träna regelbundet. Han är också intresserad av att följa sportnyheter och uppdateringar för att hålla sig informerad om den senaste utvecklingen inom sportvärlden.

Sammanfattningsvis är Gustav en 25-årig sportentusiast med en passion för olika sporter. Han är en energisk och målinriktad individ som älskar att delta i sportaktiviteter och strävar efter att förbättra sina färdigheter. Genom sitt engagemang och sin sociala natur har Gustav både kul och utvecklas inom sporten, samtidigt som han bygger starka relationer med sina lagkamrater och vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till serverns rp med min goda erfarenhet av rp som ligger på över 3 år, jag har fått god respons av många servers att jag har en fin och mogen rp, jag kommer också bidra med bra och välutvecklade senarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man spelar inte bara för sin vinst utan också för att den man rpar med eller emot ska också få en god rp och tycka att de är kul och inte bara rp för makt, pengar, osv (powergaming 2)

Helt enkelt rpa för allas roliga stund typ.

Hur hittade du Unive? Man vet bara vad unive är och letar servers så kändes bra att testa unive igen bara

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka