Nekad Spoxxy | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Spoxxy

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027323763/

Ditt Hex-ID: 11000013f9a0373 (Hex)

Vad är din discord tagg? SPOXXY#4332

Vem var det som bannade dig? står ej

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC INGAME

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? föra tt dom inte ville förlora scenariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev rånad av några och så hade jag en kniv på mig. och dom sökte igenom mig mentog inte kniven och jag gick sedan fram till en person en hade vapen uppe men hade la ner det medans dom hade mig i handbojor och sen tog dom av dom för att vi skulle prata och då tog jag fram min kniv och dom börja tackla mig såp jag hamna under marken eller under typ nån textur så jag inte kunde ressa mig upp och jag säger ** jag kan inte resa mig upp mi ben kan inte jag har fastnat lite är i några sandkorn och sen poff var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att min ban var på ooc ingame när jag prata i rp att min karaktär hade buggat.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hart inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? kan inte lära mig ngt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka