Accepterad spotemspooky | Medlem ansökning [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spotemspooky

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? spookyblickem

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adham Díaz och är 22 år gammal. Adam har alltid varit en bråkstake men ville ändra sig, han var aldrig omtyckt av sin lärare eller tränare. Adam började umgås med fel personer och började göra jobb på gatan som att sälja narkotika och bära ett olagligt skjutvapen.

Hans syster försökte alltid hjälpa honom genom att erbjuda honom pengar, en sovplats med mera. Adam lyssnade aldrig på sin syster och gjorde alltid motsatsen till vad hon sa till honom. Alla hans syskon försökte få ut Adam från gatan. Men en dag så dog Adams mamma i en bil olycka och enda sen dess så har Adam lovat sig själv att skaffa vita pengar. I nu läget letar Adam jobb och försöker glömma bort hans gamla liv. Adam är väldigt ledsen eftersom hans mamma gick bort men han har börjat hålla på med bilar och motorcyklar för att distrahera sig själv. Adham kan vara rätt så aggressiv och har en väldigt kort stubin vilket menas med att han blir väldigt lätt eftersom han har gått igenom mycket i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt realistisk och seriös RP efter som jag då har varit i väldigt många seriösa RP servrar både svenska och engelska.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du gör saker som inte bara gynnar dig i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig om det och jag har sett er innan på sociala medier och kände att jag ville testa.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka