Nekad Sportcap13 | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sportcap13

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Sportcap13#0385

Ange ditt födelsedatum 6 April 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndagar 14;30-18:30
Tisdagar 14:30-23:00
Onsdagar 18:30-23:00
Torsdagar 14:30-18:30
Fredagar 14:30-04:00
Lördagar 12:00-04:00
Söndagar 12:00-23:00

(Vanligaste tiderna men kan variera.)

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har på senaste känt att jag vill få en större påverkan på servern och kunna hjälpa till, utveckla och hjälpa servern i en utveckling framåt. Jag tycker själv att staff arbete är kul och vad jag upplever är Unives staff team ett Trevligt och skönt staff team. Jag vill kunna få alla spelare på servern att känna sig rättvist behandlade och bli bemötta med respekt. Jag tycker också att de är viktigt för ett staff team att ha bra kommunikation till spelarna och varandra på en server för att kunna få spelarnas tillit och få spelarna att vända sig till staffs utan att känna en jobbig känsla. Jag är för tillfället Servervakt och jag känner att jag lärt mig mycket och kunnat hjälpa servern lite men skulle nu vilja ta det till nästa steg och det är för mig trainee. Jag har god koll på commands och hur jag ska agera i de flesta scenarion. Jag kommer också vara en staff som är snabb att få kontakt med och går igenom ALLA fall till 100% kollar från båda parters syn och utifrån det gör en slutsats som jag agerar efter. Och jag känner att servern behöver fylla upp aktiva, seriösa , effektiva och noggranna staffs för att kunna få Unives utveckling i rätt riktning och få in spelare som kan rpa eller får hjälp till att lära sig.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vara extremt aktiv med staff arbete jag skulle sitta nästan hela tiden in game, hålla koll på forumet samt discord. Jag skulle minska tiden för rpande och lägga ner mer / nästan all min tid för staff arbete då jag känner staff arbete som något roligt och väldigt intressant. Jag skulle se till att alltid vara noggrann och jobba effektivt, få bort lallande och annat som FÖRSTÖR serverns rp och få spelare att känna en bättre upplevelse.

Jag skulle alltid vara trevlig mot spelare och i Support. Se till att alla spelare får prata till punkt och uttrycka sig oavsett vem man är. Jag skulle ALDRIG var partisk till någon oavsett om jag känner personen eller är med i gänget ska alla bedömas och ses på samma sätt.

Jag skulle låta folk veta hur jag tänkte eller hur jag såg på Scenarion eller händelser när jag t.ex Bannar visa klipp och förklara samt låta folk berätta hur dem såg på saken visa klipps och redogöra hur dem såg på händelsen/ Scenariot.
I vissa fall kan saker lösa sig med att man sätter sig ned och diskuterar och samtalar lugnt om t.ex bans. Jag skulle också säga att jag kan se saker från de flestas sidor på Unive Då jag har rpat inom polisen, Kriminella i både stora och små gäng och andra jobb det gör att jag kan sätta mig in i båda sidors sitts. Jag har tidigare erfarenheter inom att vara staff i relativt stora communityn och kan hålla mig kylig/lugn i stressade situationer. Jag är en social person och vill som sagt lägga ner min själ för att få Unives utveckling att gå framåt.

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 månader.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare erfarenheter i ett Twitch/Discord Community med ca 20k följare, Streamern har nu lagt av då han valde att nu fokusera på annat men jag var där en ganska högt förtrodd Staff och var staff i några månader. Jag fick en bra uppfattning hur det är att vara staff under den tiden. Att vara Staff är inte alltid lätt och man stöter ofta på hinder eller folk som kommer försvåra för dig, men oavsett ska man alltid köra på vara sig själv och visa upp en bra sida på sig själv. Att vara en bra staff är enligt mig en konst. Jag har också vart staff i lite mindre t.ex discord servrar men inget större.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag har bra koll men jag har säkert några att lära.

/who (id): Visar om dem är medlemmar, kriminell eller icke medlemmar
/toggleid Gör så att man ser spelarnas id:n
/togglename: Gör så att man ser spelarnas steamnamn + id:n
/dv: Tar bort bilen man sitter i eller står brevid.
/dv (radie) Tar bort bilar inom Radien man anger.
/revive (id) Återupplivar spelaren.
/kick (id) (anledning): Kickar spelaren med id:t
/svban (id) (anledning): bannar personen med id:t i 60 minuter
/sqlban (id) (tid) (anledning) Bannar personen med id:t den tid man anger.
/sqlsearch (hexid) Då får man personens permid
/sqlbanoffline (permid) (tid) (anledning) Bannar personen när den inte är inne på servern.
/sqlunban (hexid) Unbannar personen.
/sqlbanhistory (steamnamn) Ser om personen har tidigare bans.
/noclip: Man flyger runt onsynlig.
/spec: Lista med spelare man kan specca inne på servern.
/spec (id): Speccar personen med id:t.
/spec off: Man slutar specca en spelare.
/tpm: Teleportar till destinationen man har satt ut på kartan.
/goto (id) Teleportar till personen med id:t.
/bring (id) Teleportar personen med id:t till dig.
/freeze (id) Gör så att spelaren med id:t står still.
/unfreeze (id) Gör så att spelaren kan röra på sig.
/ooc: Skriver i ooc chatten så att alla ser.
/sv: Skriver i servervakt chatten så alla servervakter ser.
/sc: Skriver i staff chatten så alla staffs ser.
/skin (id): Ger spelaren skin så den kan ändra sin karaktär.
/clearinventory (id) Rensar spelaren med id:ts inventory.
/setjob (id) (jobb): Ger personen med id:t jobbet med id:t.
/m (id) Skriver ett meddelande till endast personen med id:t
/giveitem (id) Ger personen med id:t ett item
/addkey (id) (nyckel) Ger personen med id:t nyckeln med id:t
/v (fordonsnamn) Spawnar fram fordonet med fordons id:t
/Goto (id) Du förflyttar dig till en person.
/Slay (id)Du dödar personen.
/bring (id) tpar personen med id:t till dig.
/coords gör så att du får kordinationer på exakta positionerna, där du står bra för att experimentera där regelbrott skett t.ex så finns det coords i logs, så kan du jämföra.

De jag kommer på för tillfället. :)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Förutom att jag lagt ner mycket tid och hoppas ni läser igenom :D Inget särkillt :)

DISCORD - Sportcap13#0385
Kriminell
Servervakt

Öppen DM/PM!

static.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka