Nekad Sportcap13 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sportcap13

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Larses

Ange ditt födelsedatum 6 April 2008

Vad heter du på discord? Sportcap13#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar mellan 15:30 - 23 och på helger hela tiden men sen brukar jag på vardagar vara online ca 4h per dag ibland mer och på helger ca 6h om inte mer.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta att spela på servern och rp:a som vanligt, men att jag alltid hålla koll på vad som händer i min omgivning och se till att ALLA följer reglerna i min omgivning både rp:ar bra och följer alla serverns regler ,jag skulle kicka/banna folk som inte beter sig och inte Rp:ar eller bryter mot reglerna eller mer beroende på hur grovt det dom gör är och för att underlätta jobbet staffsen så att dom inte konstant ska behöva sitta och kolla på dom som spelar och så att dom som blir kickade/bannade förhoppningsvis lär sig av sin kick/ban och inte gör om det. Ju mer man spelar roleplay/Unive för varje sekund så lär man sig nåt nytt. Jag kommer också att ha lite koll på att alla har läst reglerna och vet hur man rp:ar på servern så det blir så bra och kul som möjligt. Jag vill föröka rp nivån och hjälpa andra som vill rp:a seriöst.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Unive har alltid varit den ända servern jag spelat på och jag vill kunna hjälpa servern att utvecklas och bli bättre jag upplever själv mycket lall ibland på servern eller folk som rp:ar dåligt eller inte kan reglerna och då vill jag kunna vara med och påverka servern och utveckla den i rätt riktning med bra SV arbete och T.ex kicka eller banna lallare, folk som inte kan reglerna och folk som bara vill förstöra rp:n osv. Jag har själv vänner som är medlemskapsansvariga servervakter och andra "höga" roller på servern och fått höra av dem att jag skulle passa bra som Servervakt och jag har bra personlighet för jobbet.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att jag alltid jobbar hårt för att få bort sånna som inte kan reglerna eller lallar mm från servern och med det gör att andra spelare får en bättre upplevelse i sitt rp:ande samt att jag kan alla reglerna bra så jag kan se det mesta inte bara tydliga saker som Står VDM scenraion eller något annat. Samt att jag är väldigt angagerad person om jag t.ex skulle se någon göra något som förtjänar t.ex perm ban så skulle jag klippa spara och få det till en trainee eller mod och lösa det innan jag släpper det.

Varför ska just du bli servervakt? Jag bör bli servervakt då jag har stenkoll på reglerna på Unive och alltid är jag redo för att t.ex /kick eller /svban och jag är väldigt noga med att få med de jag bannar på ett klipp så jag har underlag för mina handlingar samt kan det vidare och jag kommer hjälpa till att Dv:a bilar som ska bli Dv:ade t.ex om någon lämnat en bil trasig mitt på motorvägen eller ifall det står massa krockade bilar där man tar ut som jag upplevt hänt ett par gånger. Jag kommer göra att rp nivå blir högre och med det växer servern och fler roliga scenarion växer fram och det blir en bättre upplevelse att komma till Unive.

Varför vill du bli servervakt? För att kunna hjälpa servern och höj rp nivån så mycket som möjligt kunna dv:a bilar som förstör rp:andet och banna eller kicka folk som förstör servern och ifall man åker i en bil på motorvägen det blir dsync man krockar alla dör är det skönt att kunna revva och köra vidare på scenariot eller bara åka vidare då det i verkligheten inte finns dsync känns det rimligt. Men framför allt vill jag få bort lallare och folk som bryter mot serverns regler för att göra servern bättre.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet dem som en servervakt kan använda /revive /kick (anledning) /svban (anledning) /dv och toggleid.

Är du whitelistad på serven? Ja, Jag är Whitelistad på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har varit bannad 1 gång då jag råkat skriva kriminellt i twitter då jag hade missat den nya reglen detta är såklart oacceptabelt men jag har lärt mig från mitt misstag som inte kommer ske igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och kommer inte göra det då jag anser att Unive är den bästa servern i Sverige by far

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka