Nekad Sportcap13 | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sportcap13

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Larses

Ange ditt födelsedatum 6 April 2008

Vad heter du på discord? Sportcap13#0385

Ditt Hex-ID 110000134612335

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det gör jag ej

Vilken ped ansöker du för? Jag Ansöker för gangster ped då jag rp:ar krim/ grovt kriminell och rör mig just nu lite med crips

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär "Kalle Olsson" Kalle är född 1999 ( 22 år gammal) och är halv Kamerun från sin pappa och halvt från Sverige av sin mamma. Kalle är en väldigt lojal person till sin familj som gör allt för sin familj. Men hamnade som lite tyvärr i mycket trubbel då han igentligen är snäll så var hans mamma väldigt bekymrad. Men Kalle var fortfarande väldigt begåvad och smart. Kalle hade de dock inte alltid så lätt då hans föräldrar träffades när hans mamma var på resa nere i Kamerun i 2 månader där hon träffade Kalles pappa, det var dem bådas 2 lyckligaste månader men sen kom dagen då Kalles mamma var tvungen och resa de hade byt nummer och bestämt att det skulle träffa varandra när de båda hade tillfälle och var tillgängliga. När Kalles mamma kom hem hade hon så fruktansvärt ont i magen hon visste inte vad det kunde var men när hon testat allt så gav hon nästan upp innan hon bestämde sig för att göra ett graviditets test. Och testet visade Positivt! hon blev chockad och visste inte hur hon skulle reagera och skickade direkt iväg ett meddelande till Kalles pappa. De beslutade att flytta ihop i Sverige och efter några månader kom Kalle men problemet var att båda föräldrarna var unga och hade inte särskilt mycket med pengar så det blev tufft kalles uppväxt men han gick i skolan men ställde ofta till med problem men han klarade sig tillräckligt. Och varje sommar, sommarjobba kalle för att tjäna in pengar men de var svårt med att hitta sommarjobb med tanke på hur han var i skolan. Jag skulle vilja ha ped då jag tror de skulle kunna hjälpa mig att utveckla min rp och att man skulle kunna hitta på roliga scenarion och vara mer kreativt samt skapa en rolig rp men fortfarande på hög nivå och seriös rp. Jag tycker också att en bra ped skulle kunna göra rpn bättre.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag har alltid en seriös och hög rp nivå i min kriminella rp jag kan bidra till välutvecklade samt roliga scenarion från alla parter. Jag rp:ar inte efter makt och pengar och kan brösta ett förlorat scenario, jag följer alla regler och gör mitt yttersta för att skapa en bra rp miljö på servern.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag tycker det känns / låter roligt och jag tror att man skulle kunna hitta på väldigt många roliga och kreativa scenarion. Det känns också som ett större kliv som jag är redo på att ta och jag skulle vilja ha en roligare rp.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål är att få en ÄNNU mer realistisk rp en som redan finns på servern och att jag ska kunna ha mitt unika utseende som jag kan bygga upp inom rpn. Samt kunna skapa roligare scenarion och helt enkelt kunna utveckla min rp nivå och göra min rp roligare.

Senast ändrad:
! B U M P

DISCORD - Sportcap13#0385
Kriminell
Servervakt

Öppen DM/PM!

static.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka