Nekad Spoon | Ban Överklagan [Bot Fredda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoon

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198106114630/

Ditt Hex-ID: 110000108b17a46

Vad är din discord tagg? _spoonn

Vem var det som bannade dig? Bot freddan

Bild på banmeddelande: Ban bot freddan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt ner motståndare när jag låg ner samt att jag valde o fearrpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo. En skottlossning började som vanligt den dagen då det hade varit många liknande. Men hur som helst så åkte jag ner till hamnen o då får jag syn på los zetas (motståndarna). Vilket jag väljer o reagera väldigt starkt på eftersom att under tidigare tillfällen så har kidnappningar skapade av dom uppstått. Jag väljer då att provocera lite och får då en respond av masspittningar som varken dom eller staff teamet brydde sig om eller tog åtgärder på. När pittningarna fortsätter så välter min bil. Jag hoppar då ut och fearrpar vilket resulterar i att jag blir skjuten som gör att jag endast ligger ned. Blev då alltså inte dödad utan bara skadad. Då väljer jag att hålla in skjutknappen eftersom jag har en tec9 som kan spreja. När jag får ner motståndarna så börjar det att hetsa i ooc från deras håll där ord som "cp" osv tas upp i konversationen. Jag struntar i att skriva och fortsätter att rpa därefter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig då jag medvetet väljer att använda min tec9 på ett orealistiskt sätt som förstör rpn för både mig och andra. Dessutom så fearrpade jag under den stunden vilket var dumt av mig och den sorts rp nivån ska inte vistas på servern. Det jag gjorde var ett dumt val som kom ifrån ren illska under den stunden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 29 tidigare bans varav 7 senaste 3 månaderna. Har blivit bannad för clogg vilket jag har lärt mig utav. Jag spelar nu inte för att behålla mina vapen som jag gjorde då. Har även blivit bannad grov fearrp. Jag var vid Ogs gänghus (inne) och böt vapen med några i gänget. Sedan efter det så försökte dem råna mig. Jag trodde att dem skämtade med mig men jag hade fel och fick därför en ban ist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bland annat hållt händerna i styr och inte avlossat skott med tec9an eftersom att det visar på ren oansvarighet och dålig rp. Dessutom skulle jag inte provocerat eftersom att scenariot bara eskalerade på ett dåligt sätt. Och sist men inte minst, fearrpn. Den ska jag helt och hållet sluta med, även om jag känner mig sur osv. Regelbrott ska inte göras av mig om andra gör det. Så responden av att någon annan bryter mot regelbrott ska inte vara att jag gör det samma.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag ska försöka hålla mig borta från den kriminella rpn då jag ser att mer bans har givits till mig sedan jag började rpa som krim. Jag ska också försöka sluta med fearrp då det bara är negativt för rpn. Vapen ska inte heller skjutas när jag ligger ned då det bryter mot suntförnuft och är inprincip orealistiskt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka