Nekad Spoon | Ban Överklagan (Akmed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoon

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198106114630/

Ditt Hex-ID: 110000108b17a46

Vad är din discord tagg? Turken1330

Vem var det som bannade dig? Akmed

Bild på banmeddelande: 1722108908940.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt en kille som vdmade mig och valde sedan att springa runt med vapen på en gata.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo. Allt började med att jag gick runt på gatan där det plötsligt dök upp en bil som valde att vdma mig. Jag blir då sur eftersom att det inte bara var en liten knuff med bilen utan han rammade mig. Jag bestämmer mig därför för att börja skjuta mot honom vilket leder till att han åker iväg i max 1 minut. Under den minuten står jag kvar där o rullar med pistolen i handen. När han sedan dyker upp igen avlossar jag flera skott som får honom att dö.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga lite både och men jag tror nog att du akmed inte håller med där. Det beror helt hur du ser på situationen. Hade du varit i min sitts hade du kanske inte gjort likadant, varken skjuta eller springa runt med vapen där på gatan. Jag kanske skulle tänkt till lite innan jag väl gjorde det. Men det såg ganska dumt ut från staffsens synvinkel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 32 tidigare bans varav 3 de senaste 3 månaderna. Har blivit bannad för clogg vilket jag har lärt mig utav. Jag spelar nu inte för att behålla mina vapen som jag gjorde då. Har även blivit bannad grov fearrp. Jag var vid Ogs gänghus (inne) och böt vapen med några i gänget. Sedan efter det så försökte dem råna mig. Jag trodde att dem skämtade med mig men jag hade fel och fick därför en ban ist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte sprungit runt med vapnet där och jag skulle speciellt inte skjutit något alls utan behärskat mig själv. Men tycker att det är ganska surt o bli vdmad när man är utan bil. Men jag skulle undvikit det och försökt gjort bättre av mig. Hela situationen såg sjukt dum ut men i min sitts så var det svårt o göra andra val. Jag skulle inte heller ha rullat, de ser allmänt orealistiskt ut och jag vet att unive strävar efter att folk ska ha god rp nivå

Har du lärt dig någonting efter din ban? I framtiden kommer jag behärska mig själv och tänka lite smartare med hur jag spelar som krim och på vilket sätt som jag använder mina vapen på. Jag ska inte springa runt med vapen på dumma sätt och jag ska även inte döda för sånna små grejer som verkar stora för mig. För det är i stunden som jag blir sur som jag gör dåliga val. Och nu härdanefter ska jag göra bättre val och använda mig av mer socialrp. Jag ska nu läsa igenom reglerna noggrant för att ha en bättre förståelse. Allt jag ber om är en förlåtelse för jag vet att jag kan gö bättre av mig. Och om jag skulle få en andra chans att gå in på servern nu igen så skulle detta aldrig mer ske, o inget liknande för den delen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka