Inaktuell Spooky-22 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooky-22

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kan säga det i intervijun annars i pm.

Ditt discordnamn: 1.spooky.

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom jag är en driven person som gillar att hjälpa folk men även vågar ta åtgärder. Jag är en kompetent person som tar rollen seriös. Jag har bra kommunikationsförmåga, vilket gör att jag jobbar bra med andra. Jag vill se till så att andra har det bra på servern och trivs. Jag kommer se till så att alla följer reglerna, jag är en generös person som är trevlig och bemöter personer på ett bra sätt. Jag är inte partiskt, jag är objektiv och väljer inte en sida för att jag känner personen. Jag är aktiv och kommmer vara snabb in-game med reports. Jag kommer ta ansvar inom de område jag har, exempelvis om jag är jobb ansvarig så kommer jag se läsa chef ansökan ifall ett jobb inte har en chef och se till så jobben rullar på och fungerar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn och lall och nattlall. På natten så tänker folk att ingen är inne och de kan göra vad dem vill, vilket är fel. Även om det är natt, så är det fortfarande rp och man ska följa reglerna och detta kommer jag va strikt med!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag med övriga staff teamet kommer att se till så att det tas hårdare åtgärder samt att vi är mycket ingame och speccar, det gäller att vi samarbetar och resursfördelar så att inte alla speccar samma scenario då det kan hända ett annat scenario samtidigt, Därför är det viktigt att fördela oss sammarbeta med varandra och även kommunicera.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att ha respekt och bemöta folk bra och inte säga vad som helst i sup. Att ha en god ton och bemöta spelarna med respekt är även viktigt så att de känner sig trygga. Det är även viktigt att man har bra grammatik när man skriver i öppna chatter. Man ska inte svära eller säga "Håll käften" eller något liknande då det är väldigt oprofessionellt och oformelt. Det är viktig att agera professionellt då det visar att du tar rollen väldigt seriös och på allvar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag kommer hem från skolan och ska spela, så kommer jag bara göra staff arbete och knappt någon rp. Detta är för att jag tar rollen som Helper och ansvaret som kommer med det väldigt seriös och jag vill att servern ska vara en bättre plats. Efter skolan så kommer jag hem och sätter mig vid datorn och gör staff arbete ca 4-5 timmar. På kvällen så har jag träning eftersom jag spelar fotboll. Då kommer jag vara borta i ungefär 1,5 timmar. Sedan kommer jag tillbaka och gör staff arbete tills jag sover. Jag kommer även vara aktiv i forumet innan skolan.

Hur länge har du spelat på Unive? 12 juli 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb,Servervakt och Rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka