Nekad Spooks | Medlem ansökning [Lars.svensson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooks

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Weismann

Vad är ditt discord namn? Spooks

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Nilsson.
Han är uppvuxen väldigt vanligt. Mamma och pappa på samma plats, vanlig ekonomi i familjen. Ett vanligt svensson liv helt enkelt. Han har alltid varit intresserad av motorcyklar och därför strävar han för att bilda/gå med i en MC-Klubb.
Han är väldigt vardaglig.
(Mer än så har jag inte riktigt tänkt än, jag gillar att se hur karaktärer formar sig efter händelser i dennes liv)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med många års erfarenhet av Rollspel i olika former såsom World of Warcraft, DnD, FF14 m.f så kan ja bidra med ett bra rollspelande på hög nivå, ett gott skratt och många minnen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att få motspelaren att känna att rollspelet är roligt, och att de ska kännas bra för båda parterna i rollspelet. Att spela för motpartens vinst är vad rollspel handlar om, de ska helt enkelt kännas bra och ordentligt för båda parterna. Man ska prestera så bra man kan för att få den andre spelaren att känna att det är okej.

Hur hittade du Unive? Familj/syster

Nekad utveckla mer på Berätta om din karaktär delen. välkommen tillbaka med en ny ansökan om 12h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka