Accepterad Spookie0337 | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Spookie0337

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199154099967

Vad är ditt namn i verkligheten? Brian

Vad är ditt discord namn? Greeko#1222

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktärs uppväxt har varit bra alltså greekazo har gått igenom skolan läst efter studenten och är duktig på det mesta. Min karaktär heter greekazo och är 1,81 m och har brunt hår, han ska vara klädd som folk nuförtiden hyperbeast och sånt. Min karaktärs familj består av 1 bror, mamma och pappa som har hjälpt mig med mycket. Min karaktär kommer vara lite hetsig eftersom han har varit med om allvarliga saker. Han kommer vara väldigt snäll mot folk som är schyssta mot han. Min karaktär vill bli merkonom eller något bra jobb där man träffar trevliga kunder och kan ha det allmänt bra. Min karaktär alltså greekazo alltid vara med hans bästa kompis även barndoms kompis sabijan, som alltid har stått upp för varandra. Vi två kommer alltid skydda varandra och dö för varandra. Min karaktär kommer vara lite gangster om man säger så alltså när greekazo eller sabijan skaffar vapen kommer vi vara tuffa mot folk. Min karaktär kommer spara pengar för att köpa en rs6 eftersom det är hans drömbil och har haft en rs6 som permobil när han var liten. Han kommer göra så folk ska veta vem han är alltså han ska synas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att jag känner mig väldigt trygg och säker med denna servern. Alla staffs är så himla trevliga mot alla folk, Dessutom väldigt snälla mot alla andra. dom är väldigt bra på deras jobb. Jag vill även känna mig lite tryggare när jag spelar på denna server. Det är typ som att ha ett svenskt pass i sverige.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag vill jobba på vianor och pimpa om bilar för jag mitt drömjobb är att bli en kille som pimpar bilar och gör dom riktigt feta. Jag vill även bli polis efter som jag älskar att sätta hand bojor på kriminella. Plus jag har hört av folk att denna servern var riktigt fet och de var den så därför vill jag skaffa whitelist så jag är mer särkare när jag kör på servern

Hur hittade du Unive? En kompis rekomenderade att jag skulle börja spela i er server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna ha så bra RP som möjligt, de gör spelet mycket roligare om RPn är bra. Jag bryr mig inte riktigt mycket om pengar och makt eftersom de blir bara tråkigt med tjafs och sånt så vill bara ha en good time helt enkelt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är nog att kunna jobba så bra som möjligt i servern och visa att jag verkligen kan och vet vad jag håller på med. Jag vill gärna också lära mig mer om RP och kanske lära ut mycket för dom som är nya.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej de är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka