Nekad Spookie0337 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spookie0337

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154099967

Ditt Hex-ID: 1100001472876ff

Vad är din discord tagg? Greeko#1222

Vem var det som bannade dig? ~Tuggummi

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: FearRP, Krim utan Krim. ~Tuggummi

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom hade video bevis på att "jag" hade misshandlat en kille som hade en kniv och sedan dödat honom. Jag hade inte krim dessutom hade han kniv och därför skulle "jag" vara rädd men "jag" döda honom istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ute med mina vänner vid detta tidpunkt och drf kan jag inte berätta vad som hände innan videon börjar, om jag frågar min bror säkert ljuga drf förklarar jag istället vad som hände när videon börjar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag spelade inte ens det var min bror som hade min data medan jag var ute med mina vänner när detta hände. Han gick och slog denna killen medan min vän som man ser i videon försöker avlägsna situationen och göra så att inget mer dåligt kan hända men istället väljer min bror att gå och fortsätta slå personen och jag tror att detta kan bero på att killen med kniven tog min vän och höll han hostage. jag kan reglerna till serven eftersom jag har precis blivit medlem och det är samma med min vän, drf skulle jag inte bryta mot dessa reglerna

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. combatlog, olaglig körning och tog tjänste bilar och körde runt med dom. jag har lärt mig från mina misstag och ´jag har inte ens försökt göra dessa misstag igen eftersom jag har lärt mig av mina misstag. Combatlogen hände när jag fick strömavbrott, olaglig körning var när jag blev pressad till att öka hastigheten till max och detta va mitt fel det kan jag stå för, ag körde runt med tjänste bilar eftersom jag fick en indragen medlemskap och detta gjorde mig arg så jag beslöt mig till att gå och köra runt med tjänste bilar eftersom de skulle vara någon typ av hämd mot servern vilket var en ganska dum idé att göra sedan har jag blivit bannad för sunförnuft. Detta hände när jag bara satt mig på en cross och moden trodde att jag tjuvkoppla den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat berätta till min bror att inte gå in på serven eftersom att det är mycket ansvar och man måste tänka på mycket när man kör. Jag hade precis blivit medlem i serven och detta är ganska tufft för mig eftersom att det är min gubbe han har kört på och min vän i klippet som man kan se försöker själv säga att det inte är okej som det med bror försöker göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte låna ut min data till min bror.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka