Accepterad Spookie0337 | Ban överklagan [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spookie0337

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154099967

Ditt Hex-ID: 1100001472876ff

Vad är din discord tagg? Greeko#1222

Vem var det som bannade dig? BATTULGA

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnufdt du försöker tjuv koppla bilar ~BATTULGA.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror efter som du trodde jag skulle sno en cross utan andledning vilket jag absolut inte gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde vid piren med min bil sen krokade jag in game och jag hade blivit skadad och hade ingen alvedon på mig så jag ringde min vän och undrade om han kunde hämta mig och köra mig till apoteket så jag såg en cross så jag bestämde mig för att sätta mig på den. Därefter blev jag frösen sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag bokstavligen satt på den och försökte inte tjuvkoppla den och frö de andra hade jag inte ens en anledning till att tjuvkoppla. Jag gjorde inte ens något fel det var han som banna mig som inte visste. ville inte bli bannad för en sån här onödig anledning som jag inte ens gjorde och jag gillar att spela på denna serven så det gör ont när sånt här händer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. combatlog, olaglig körning och tog tjänste bilar och körde runt med dom. jag har lärt mig från mina misstag och ´jag har inte ens försökt göra dessa misstag igen eftersom jag har lärt mig av mina misstag. Combatlogen hände när jag fick strömavbrott, olaglig körning var när jag blev pressad till att öka hastigheten till max och detta va mitt fel det kan jag stå för, ag körde runt med tjänste bilar eftersom jag fick en indragen medlemskap och detta gjorde mig arg så jag beslöt mig till att gå och köra runt med tjänste bilar eftersom de skulle vara någon typ av hämd mot servern vilket var en ganska dum idé att göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nästa gång tänker jag inte sätta mig på en cross som inte är min egna efter detta som hände.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte sätta mig i random bilar och crossar för att man kan mista att jag försöker ta dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka