- Meddelanden
- 177
- Reaction score
- 34
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199041949572/
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus
Vad är ditt discord namn? Rasmus#5524
Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter max Isaksson och han är uppfödd i Sverige och hans mamma är helsvensk och hans pappa är 50% svensk och 50% finsk, under max barndom så hade han det väldigt lätt då hans mamma ägde ett eget företag och hans pappa investerade i aktier. det gjorde max väldigt bortskämd då hans föräldrar hade väldigt mycket pengar, men han ville inte känna sig bortskämd så även om han fick mycket pengar av dem så spenderade han inte så jättemycket pengar, han hade inte på sig massa dyra märkeskläder, så han ville vara som en ¨normal¨ människa. när han var runt 16 år så började hans vänner komma in i dåliga ¨grupper¨, dvs att dem började t.ex hålla på med droger. men max ville inte vara en sån person så han höll sig borta ifrån dem, det gjorde också att han inte hade så många vänner kvar. då började han sitta mera hemma och träffa folk via internet och få vänner på det sättet, när han blev runt 20 år så hade han fortfarande inget jobb men han håller på för fullt med att skaffa jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad efterssom jag skulle säga att jag är bra på att rollspela och jag rollspelar seriöst och springer inte runt och lallar och förstör för alla andra. jag kommer att försöka bli kriminell i servern men jag får se, så om jag blir kriminell så kommer jag att bidra med bra kriminell rp, och om jag inte blir kriminell så kommer jag bidra med bra icke-kriminell rp!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad efterssom jag vet att detta är en bra och seriös server efterssom att jag har varit whitelistad här innan och varit med i gäng. och jag vet att det är många aktiva spelare som gör att det alltid är roligt att spela på servern. och jag har vänner som spelar på servern nu också så då blir ju rp:n roligare. och vad jag har hört så ska staffsen fortfarande vara snabba, aktiva och bra!
Hur hittade du Unive? jag och en kompis scrollade igeom servrar i typ augusti 2020 och denna såg väldigt bra ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att ha kul när jag rollspelar och göra bra och roliga scenarion. och samtidigt utveckla min rp så mycket som möjligt! samt hjälpa dem som är nya till rp med det flesta.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus
Vad är ditt discord namn? Rasmus#5524
Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter max Isaksson och han är uppfödd i Sverige och hans mamma är helsvensk och hans pappa är 50% svensk och 50% finsk, under max barndom så hade han det väldigt lätt då hans mamma ägde ett eget företag och hans pappa investerade i aktier. det gjorde max väldigt bortskämd då hans föräldrar hade väldigt mycket pengar, men han ville inte känna sig bortskämd så även om han fick mycket pengar av dem så spenderade han inte så jättemycket pengar, han hade inte på sig massa dyra märkeskläder, så han ville vara som en ¨normal¨ människa. när han var runt 16 år så började hans vänner komma in i dåliga ¨grupper¨, dvs att dem började t.ex hålla på med droger. men max ville inte vara en sån person så han höll sig borta ifrån dem, det gjorde också att han inte hade så många vänner kvar. då började han sitta mera hemma och träffa folk via internet och få vänner på det sättet, när han blev runt 20 år så hade han fortfarande inget jobb men han håller på för fullt med att skaffa jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad efterssom jag skulle säga att jag är bra på att rollspela och jag rollspelar seriöst och springer inte runt och lallar och förstör för alla andra. jag kommer att försöka bli kriminell i servern men jag får se, så om jag blir kriminell så kommer jag att bidra med bra kriminell rp, och om jag inte blir kriminell så kommer jag bidra med bra icke-kriminell rp!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad efterssom jag vet att detta är en bra och seriös server efterssom att jag har varit whitelistad här innan och varit med i gäng. och jag vet att det är många aktiva spelare som gör att det alltid är roligt att spela på servern. och jag har vänner som spelar på servern nu också så då blir ju rp:n roligare. och vad jag har hört så ska staffsen fortfarande vara snabba, aktiva och bra!
Hur hittade du Unive? jag och en kompis scrollade igeom servrar i typ augusti 2020 och denna såg väldigt bra ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att ha kul när jag rollspelar och göra bra och roliga scenarion. och samtidigt utveckla min rp så mycket som möjligt! samt hjälpa dem som är nya till rp med det flesta.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte