- Meddelanden
- 177
- Reaction score
- 34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199041949572/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Spongey
Vad är din discord tagg? Spongey#3372
Vem var det som bannade dig? wille03
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kanske att han blandade ihop mig med killen som krockade in i oss?? för han kom bakifrån i typ 300+ och krockade in i mig och min kompis och sedan så stog han stilla i kanske 30 sek elr något och så körde han bara iväg utan att säga något , medans jag och min kompis stannade där eftersom vi var skadade. vi tänkte kontakta ambulans eller få kontakt med någon så att vi kunde få skjuts till sjukhuset. men jag han inte för jag blev avstängd men min kompis fick skjuts till sjukhuset.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hade varit ute och åkt runt lite, sedan så var jag och min kompis var ute på motorvägen och åkte i min i8 och så kommer någon bakifrån i en rs6 tror jag full fart och krockar in i oss så att bilen flyger en bit och går sönder, jag och min kompis blev lite skadade. så min kompis gick ut från bilen, och jag satt kvar i bilen för att jag hade ont. men han som körde in i oss bara fortsatte köra. utan att fråga om det gick bra eller säga något. men min kompis han få skjuts till sjukhuset men inte jag för jag blev avstängd.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja svårt att säga. han kanske blandade ihop mig med han som krockade in oss eller något. jag vet inte om jag ska vara ärlig.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kan inte minnas just nu att jag har varit avstängd förut. men det kanske har varit någon men isåfall har jag överklagat den.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt om jag ska vara ärlig. kanske hoppat ut ur bilen och lagt mig ner istället
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja lite kanske, att jag ska rp;a lite bättre nästa gång någon krockar in i mig. genom att t.e.x lägga mig ner utanför bilen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Spongey
Vad är din discord tagg? Spongey#3372
Vem var det som bannade dig? wille03
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kanske att han blandade ihop mig med killen som krockade in i oss?? för han kom bakifrån i typ 300+ och krockade in i mig och min kompis och sedan så stog han stilla i kanske 30 sek elr något och så körde han bara iväg utan att säga något , medans jag och min kompis stannade där eftersom vi var skadade. vi tänkte kontakta ambulans eller få kontakt med någon så att vi kunde få skjuts till sjukhuset. men jag han inte för jag blev avstängd men min kompis fick skjuts till sjukhuset.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hade varit ute och åkt runt lite, sedan så var jag och min kompis var ute på motorvägen och åkte i min i8 och så kommer någon bakifrån i en rs6 tror jag full fart och krockar in i oss så att bilen flyger en bit och går sönder, jag och min kompis blev lite skadade. så min kompis gick ut från bilen, och jag satt kvar i bilen för att jag hade ont. men han som körde in i oss bara fortsatte köra. utan att fråga om det gick bra eller säga något. men min kompis han få skjuts till sjukhuset men inte jag för jag blev avstängd.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja svårt att säga. han kanske blandade ihop mig med han som krockade in oss eller något. jag vet inte om jag ska vara ärlig.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kan inte minnas just nu att jag har varit avstängd förut. men det kanske har varit någon men isåfall har jag överklagat den.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt om jag ska vara ärlig. kanske hoppat ut ur bilen och lagt mig ner istället
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja lite kanske, att jag ska rp;a lite bättre nästa gång någon krockar in i mig. genom att t.e.x lägga mig ner utanför bilen.
Har du läst våra regler? Ja