Nekad Spongey | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmussss

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
34
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2006

Vad heter du på discord? Spongey#3372

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån-tor 16:00-22:00/23:00 fre 16:00-04:00 lör 12:00-04:00 sön 12:00-22:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? sedan augusti med pauser emellan

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag blev servervakt så skulle göra altt för att hjälpa till servern. jag skulle banna folk som gör fel och bryter mot regler, och som lallar runt på servern. och jag hade varit så aktiv som jag kan och bara hjälpa till på servern över huvud taget.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? för att jag har spelat på multistaden sen i augusti - september och jag har märkt under den jag har spelat på denna server att det är en väldigt bra server med seriösa och bra staffs och det kanske finns några lallare men det kan ju fixas med servervakter och uppåt. och jag känner att jag ska kunna vara med och hjälpa servern overall.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag tror att jag skulle kunna bidra till att göra multistaden till en bättre plats genom att vara väldigt aktiv som jag är just nu och kommer vara i framtiden . genom att jag kan banna folk som lallar runt och genom att säga till folk med högre rank i dc och ig så att dem kan banna dem längre ifall de begick ett stort misstag så att dem får ta hand om det. och så fort någon gör något fel så klippar jag det såklart.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är aktiv på servern och jag kommer att se till så att det inte finns allt för många lallare och ifall det finns så kommer jag att banna den personen eller skicka ett klipp på det till någon högre och jag kommer sköta mitt jobb.

Varför vill du bli servervakt? jag vill hjälpa multistaden roleplay nivå att bli högre så att det inte finns så månfa lallare och hjälpa folk över huvudtaget genom att t.e.x ressa folk som spawnar döda . för att jag känner att det t.e.x spawnar väldigt många döda och det är bra om det finns mkånga som kan hjälpa då det blir fixat snabbare. men jag tänker ju inte bara ressa massa folk det är inte det jag syftar på det var bara ett t.e.x. jag vill bara hjälpa server
n med andra ord.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har inte så jättebra erfarenhet inom kommandon men jag kan några men om det är några jag inte kan så lär jag mig säkert dem snabbt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad 1 gång för 30 dagar men det var ett tag sen och jag minns inte var det handlade om. sen fick jag 1 för någon dag sedan. för fearrp men den var felaktig så att den blev jag av med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka