Accepterad Spongebob7887 | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spongebob7887

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198207755668/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Johansson

Vad är ditt discord namn? Simme66#1976

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som kommer från en liten stad i södra Sverige. Han heter Simon Johansson 28 år gammal 1,96m lång och han har flugit till staden Unive för att söka jobb. Han har 3 barn och en vacker fru. Han är även väldigt framgångsrik när det kommer till yrke och han vet hur han ska få det jobbet som han vill ha. Hans uppväxt var tuff farsan drog när han var barn så han och morsan har fått klara sig själva. Han fick lära sig jobba hårt tidigt då morsan inte hade råd att betala räkningarna på den lilla lönen hon tjänade. Vid 18 års ålder gick han med i militären och tjänstgjorde där i 6år. Men nu känner han att han är sugen på polis yrket och tänkte därför söka till polis när han kommer till staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Spelade på servern då den hette Multistaden en lång tid tillbaka. Har många roliga minnen från servern och skulle jätte gärna vilja spela på den igen. Har tagit en lång paus från Fivem men känner nu att jag vill återgå till rp och då Unive känns som det bästa valet då servern verkar seriös med bra rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en massa roliga scenarion då jag har spelat roleplay sen en lång tid tillbaka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha så roligt o bra som möjligt för båda parterna och att man skall låta motparten vinna scenariot för att göra det roligare och mer intressant.

Hur hittade du Unive? Spelade på servern för länge sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka