Nekad Spoky_guy12!^ | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199183220415/

Ditt Hex-ID: 110000148e4cebf

Vad är din discord tagg? !Spoky"#3562

Vem var det som bannade dig? Jag blev unbannad av San men jag e fortfarande bannad o när linboy var staff så skulle dom lösa det med discord bannen med det gick it o jag har väntat med att skriva ban överklagan för jag har haft saker att göra det står inte att någon har bannat mig

Hur lång tid var din ban? Står bara att jag it kan joina dc

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1023929244641939517/1053350089244028958/image.png denna e it från idag den är när han försökte unbannad mig för ungefär 1 vecka sen eller vad det va

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet it för jag blev unbannad för ett tag sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev unbannad sen så försökte tropical o dom bjuda in mig till dc men det gick it

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då det står it att någon har bannat mig men sist nu när San bannade mig då ip banna han mig eller något för jag frågade tropical ifall jag skulle testa göra nytt konto han sa ja men då var jag bannad på det också då testa jag göra ett nytt men jag va bannad på de också o då pratade jag med linboy han sa jag skulle kopiera ip på dc kontona o att jag skulle skicka in dom i ban överklagan så här har ni dom kontona o tropical e it staff längre jag skrev pm med han men jag skrev till han idag hur det gick då skrev han att han it va staff för han blev p bannad eller vad han blev då frågade hur ska jag då göra med min ban för dom unbannade mig på fivem men dom kunde it på dc o visa sa staffs sa Admin o uppåt kunde bara ta bort bannen men jag antar vem som helst kan ta bort den eftersom ifall en helper sätter den då måste ju alla kunna ta bort den det är vad jag tror men tropical sa jag skulle bli unbannad vid nyår lite tidigare än de men han gav it ett exakt datum o jag tar detta som lite tidigare för jag har väntat sen den 18 december jag e ju unbannad så jag fattar it vrf jag ska vänta då San unbannade mig men jag fick ändå vänta min fråga e vrf blev jag unbannad men ifall jag ändå ska vara bannad
1051134036816441434
1053310278273609749
1009816538037100544

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. står i min föra banöverklagan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inte i denna bannen för jag har it gjort något nu för han glömde för linboy sa han it hade perms till att unbanna mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet it vad jag skulle lära mig av denna bannen då det it står något o jag ska änklingen va unbannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart!

Senast ändrad:
Ni behöver it Tagga San mer låt han svara när han har tid kan ni tagga någon högre då Tropical e p bannad o det är han som bannade mig eller skrev att jag skulle vänta Tropical sa han skulle bli unbannad runt nyår på dc hur gör jag nu när han e blackad för jag skulle bli automatisk unbannad vid nyår eller idag eller imorgon jag vet it när men nånstans runt dom dagarna så nu skrev jag en ban överklagan för att få svar på vilken dag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka