Nekad Spoky_guy12!^ | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199183220415/

Ditt Hex-ID: 110000148e4cebf

Vad är din discord tagg? !Spoky"#3562

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? P ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag har blivit permanent avstängd från Unive och i discord o att mee6 boten skickade du har blivit bannad från unive roleplay

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev en mening i krim dc o det blev det att jag skrev fel o då var det lite staff diss men inte menat till san över huvetaget men det blev som det blev det var inte ens meningen att det skulle bli staff diss men nu blev det så o det som hände de hände o jag blev bannad i de lägget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i skolan o när jag fick höra av skalman som går i min klass o det här var typ runt 10-12 tiden han satt i dc o då såg han att hubbe o san skrev om att någon tog bilder på vår chatt o då sa skalman det till mig o då blev jag lite frustrerad så jag gick in på dc på telefonen o skrev å då blev det fel så jag råka skriva fel o lite barnsligt att man tar bilder av folks chattar för att vinna scenario ist för att rp o ha kul som jag ksk skulle kunnat göra nu men jag sitter här o skriver ban överklagans sen börja jag skriva att den som tog bilder av vår chatt skulle få indraget det var ksk lite fel att ta det där o då men nu gjorde jag fel o jag står för de att jag gjorde fel jag skyller it på någon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och faktiskt för det var inte meningen men ksk inte att det skulle va p ban o vi kunde ksk pratat om det men det gjorde vi inte o ifall vi skulle det kunde jag förklarat att jag skrev fel o ksk att jag kunde blivit bannad ksk 4-6 dagar för jag såg det inte som så grov staff diss för jag skrev även 4 gånger till dig san att jag skrev fel men jag skulle skitit i att ta det i vår chatt o hoppat sup men just då var jag lite frustrerar att folk gör så det tror jag vem som helst skulle varit o jag tror mer det e felaktig inte det att jag skrev det i krim dc utan jag fattar inte en sak jag får it komma tbx för jag skrev något i pm till san men jag har bilder på allt i vår pm men han vill it säga vad jag skrev o han vet it vad jag skrev ens o då tror jag han har något emot mig som inte ens handlar om bannen utan att han gillar allmänt bara it mig låt mig få en till chans o jag vet att ni inte vill att jag ska komma tbx men ingen säger vrf jag it får o då antar jag it det ät så eftersom san jag it får komma tbx pga något jag skrev till han men han vill it säga vad jag skrev o så fort jag frågade om vad jag skrev som jag it får komma tbx för då blockar han mig som han inte har någon anledning o det känns lite skevt för ifall jag it får komma tbx för något jag skrev vill jag veta vad jag skriver det är som att jag säger att någon sa n ordet fast han har inte sagt de men han fick ändå perma

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit p bannad för jag råka regerar med en clown emoji på philip meddelande o det ångrar jag men folk spammade massa emoji så jag råka trycka i den när jag skulle trycka i unive loggan jag sa förlåt o det var it med meningen jag skulle aldrig göra så o efter det hände det aldrig igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skita i att ta det med San o hoppa support istället lite dumt av mig men Tänka efter vad jag skriver innan man skickar man ska visa respekt som man vill ha tbx själv o inte skriva saker som du inte vill att folk skriver till dig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tänka efter vad jag skriver innan man skickar man ska visa respekt som man vill ha tbx själv o inte skriva saker som du inte vill att folk skriver till dig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart!

San du frågade ju detta i föra men jag kunde it svara för den var nekad https://www.unive.se/threads/spoky_guy12-ban-överklagan-320.123019/post-407433 o jag tycker jag borde få komma tbx för jag har varit på unive sen jag börja köra fivem o det är min första server o kommer alltid att vara o inget jag skrev i krim dc var menat till dig o de vet du för jag skrev det till dig o ifall folk skulle tagit bilder av din gäng chatt eller något du skriver med din polare erkänn du skulle blivit frustrerad visst jag ksk skulle hoppa support eller något men det är ju mitt fel ändå att jag fortsatte argumentera men man ska ju ändå kunna göra det men ksk på ett bra sätt o tänka efter vad man skriver o jag skrev fel o det som hände de hände men man kan alltid fixa sina fel o det gjorde jag du tycker nog att jag it borde komma tbx jag fattar staff diss det är ganska grovt jag vet men ska jag säga vrf jag tyckte bannen va fel från första början det var för en staff sa att han it skulle bannat för de o då blev jag lite förvirrad för han sa det var kritik o det sa visa medlemmar jag kände också o du bannade skalman ju också jag vet it exakt vad som hände där men det han sa till mig att han argumenterade med en staff i sup o han sa min ban var konstig o många kom min pm direkt när jag blev bannad o dom blev också lite förvirrade dom tyckte det var ganska konstigt men jag e it staff jag ska it lägga mig i ban skiten jag vet men jag skulle vilja ha en ny chans jag tror ganska många skulle vilja ha en ny chans ifall dom e i min sits
(Neka snälla it denna direkt ifall ni ställer en fråga annars vet jag it hur jag ska svara på den som den föra

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka