Nekad Spoky_guy12!^ | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199183220415/

Ditt Hex-ID: 110000148e4cebf

Vad är din discord tagg? !Spoky"#3562

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? P ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? mee6 boten skickade bara staff diss o på fivem https://media.discordapp.net/attach...43228374384680/image.png?width=513&height=393

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råka skriva fel o då stod det att San abuse medans det skulle stå dom abusa jag skrev till han i pm efter han kicka mig så skrev jag att jag skrev fel och det står det även i dc loggsen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och San argumenterade om att en staff tog skärm dumpar av vår gäng chatt och skickar till folk/gäng och då så skrev till San vrf tar ni inte bort han som tar bilder av vår chatt och det var inte mot san men san tog Photo snabbt typ 0,2 sec innan jag ändra de jag skickade för jag såg att jag skrev fel o san ville inte ge ut någon info så vi kunde anmäla vem det var och då blev jag lite arg för ist för att fortsätta argumentera med mig kunde han försöka hitta svar på vem det va de va det som gjorde att jag blev lite arg för kändes som han visste vem det var men ville inte säga o ville bara fortsätta argumenterar med mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att det var felaktig men San ksk tycker att det inte var de o de kan jag förstå ifall jag skulle va skulle jag också bannat han där ifall han skrev så mot mig o ifall han it skulle ändrat eller sagt att han skrev fel o nu gick jag direkt i i Sans pm o sa jag skrev fel men när jag väll skickade meddelandet o jag så det var fel o när jag ändra trodde jag San skulle förstå att jag skrev fel eftersom jag ändra det direkt o direkt när han kickade mig ur krim dc så fråga jag vrf jag blev kickade o då sa han staff diss och då fråga jag vadå staff diss för jag trodde han inte menade den gamla innan jag såg att jag skrev fel o stå så skrattade han och skickade bild på meddelandet o då sa jag ja men jag skrev fel men sen igga han mig i 1dag å då fråga jag ifall jag kunde få svar på vrf jag blev bannad för att jag skrev fel å då igga han mig igen nu sitter vi här idag jag undrar fortfarande vad det var som jag gjorde fel för många staffs säger att det är kritik elr att det skulle varit en anklagan inte staff diss det o många spelare på unive tyckte även det var konstigt men inte jag som bestämmer reglerna men jag tycker jag borde få 1 andra chans för jag sa till San minst 4 gånger jag skrev fel jag fick inte ens förklara mig innan han bannade mig o det här e min åsikt okej jag tycker jag borde få komma tbx o få tbx mina roller eftersom vem som helst kan skriva fel men även att jag ksk kunde blivit bannad 4-6 dar för att jag anklaga en staff för abuse eller typ lite hets något av det men inte perma för att skriva fel som sagt jag har dyslexi det är inget jag skyller på men det är svårt för mig att se ifall jag skriver fel och jag blandar ihop orden o det skrev jag även till san o där amvänder jag mig av autocorrect på telefonen o när jag och san argumenterar så var jag i skolan o satt på telefonen när jag får en tagg av en kompis i gänget i pm att det var någon som tog bilder av vår chatt o då blir man lite arg för staffs ska ju va en förebild o gottexempel det ska ju även medlemmar vara men staffs har ju lite större ansvar o därför blev jag lite extra arg på det o det ksk gick ut lite mer över San men det som gjorde att jag blev lite sur det var att San skriver gör en anmälan men han säger it vem det är han gav ingen info men han skriver hänvisar er till forumet o tänkte jag hur fan ska jag anmäla någon utan att veta vem det jag ska anmäla o jag hoppas att jag kan få en andra chans för jag tycker inte jag gjorde fel förutom att jag skrev fel o ifall jag nu skulle ha skrivit det meddelandet så skulle jag mer ta det som en anklagan men men o jag förstår att ni vill få bort alla problem spelare o ni tycker jag e en problem spelare o sånt för jag ksk har många bans o ni tycker in jag borde komma tbx men en sak ska jag säga till er ifall jag verkligen inte skulle brytt mig ett skit om unive skulle jag inte lagt över 3000kr på unive o skriva massa ban överklagans för att komma tbx sen

En till sak vad hände hänt ifall jag skrev detta i rep kanalen https://media.discordapp.net/attach...05033846784110/image.png?width=1184&height=88 enligt mig e det konstruktiv kritik jag tror många andra unive spelare tycker det också jag har pratat med över 5 personer o visa staffs visa medlemmar dom tycker att det är kritik men att jag så fall skulle skrivit det i rep kanalen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råka regera med en clown emoji på philips meddelande för att folk spammade emojis o tog bort emojis så då blev det att jag råka trycka i clown emoji men jag tog bort de direkt men jag pratade med Flinhc som bannde mig och det löste sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet it vad jag skulle kunnat göra så mycket annorlunda ksk ta det med philip eller limpis eller skita i att diskutera det elller ta det med någon annan att det var någon som tog bilder och skickade till andra gäng/folk som vi hade krig mott för att dom skulle vinna scenario och liknade på vår chatt och metade ist för att ta det med San eller skita i att prata om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? beror på det finns mycket man kan lära sig i detta fall men man ska kunna skriva fel utan att bli bannad men det beror på vad man skriver och hur man skriver nu tyckte jag inte det var så farligt eftersom det var 2 bokstäver jag skrev fel på och jag ska kunna skriva till en staff och säga att folk abusar utan och sen att jag råka skriva fel och åka på staff diss men ifall jag nu skulle menat det till san så skulle jag mer se det som kritik för ifall jag skriver till philip eller limpis eller akam vem som helst att någon abusar ska jag bli bannad då för då kommer ni ju aldrig hitta dom problemen hos staff ifall dom gör det o ni skriver ut på fivem i /ooc hela tiden att vi ska rapportera problem men ifall vi blir bannade för att vi rapporterar eller skriver att denna staffen abusar så kommer vi ju aldrig villa skriva report att en staff abusade eller något för att vi e rädda att vi kommer flyga på en resa och det är ju mer kritik att säga man abusar eller att anklaga och det finns ju olika abuse o det beror på hur jag skriver det ifall jag skriver san du abusar din staff så mycket och du är värdelös då skulle jag fatta ifall ni banna mig det är inte så konstig då men nu skrev jag du abusar den fast det skulle stå dem abusa den ifall det nu var en staff som tog bilderna men jag har lärt mig att läsa igenom allt innan jag skickar det o den här regeln https://media.discordapp.net/attachments/949697607788294285/1044310711976869981/image.png jag tycker inte jag bröt mott den för vem sa att jag inte hade respekt för jag har respekt för San och jag tycker det jag skrev var inget som var respektlöst jag känner folk som har varit helt respektlösa men dom fick komma tbx o folk som jag känner som e staffs tyckte de va lite konstig p ban också för dom såg inget fel förutom att jag anklaga san för abuse de har inget med staff dissa att göra jag o jag förstår att du e sur för jag sa att du abusa jag har lärt mig att man ksk inte ska skriva förhastade saker men jag sa till dig att jag skrev fel jag vet du kommer neka alla mina ban överklagans men alla förtjänar en andra chans oavsett o jag tycker du tar i lite för att skriva fel men inte jag som avgör men det är min åsikt för alla på unive kan skriva fel även du o till och med staffs kan göra det o här har vi vad jag skrev ifall ni vill se det så ni kan avgöra det bättre https://media.discordapp.net/attach...05033846784110/image.png?width=1184&height=88

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart!

Senast ändrad:
San philip har inte alls de sagt att jag inte får komma tbx han neka bara den o jag råka ta fel steam på min ban överklagan som limpis neka o de va min polare som gjorde en sak mot limpis jag tror inte han neka den pga det var jag utan pga av jag råka ta hans steam när han såg vems steam det var o sen får jag ingen anledning till bannen får jag vet it vad det var som var staff diss i meningen

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka