Nekad Spoky_guy12!^ | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199183220415/

Ditt Hex-ID: 110000148e4cebf

Vad är din discord tagg? !Spoky"#3562

Vem var det som bannade dig? San bannade mig på dc men nu när jag blev unbannad för några dagar sen så kunde han it unbanna dc för han hade it perms till de tydligen jag vet it vad han menade med det

Hur lång tid var din ban? P ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://media.discordapp.net/attachments/1054774661235351734/1055097741467983943/image.png o San kunde tydligen inte ta bort den sa Linboy till mig när jag o han körde cs

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Jag ska vara unbannad men jag e ip bannad på dc o San kunde it ta bort den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var nyss blackad men jag fick komma tbx o San unbanna mig på unive men dc kunde han tydligen it eftersom han hade it perms o snackade linboy o körde cs o då sa linboy San kan it unbanna dig han har it perms o det va de som hände o jag behöver bara unban dc av dig philip eller limpis eller någon som har perms till ban historik i dc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då Jag ska vara unbannad men jag e ip bannad på dc o San kunde it ta bort den så nu vänatr jag bara på philip eller limpis eller admin som kan ta bort unbanna mig när ni har tid har har ändå rätt kul som icke medlem trodde faktisk it man kunde göra så mycket som icke medlem men jag hade fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var nyss p bannad men fick komma tbx

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? har jag redan skrivit i min föra banöverklagan som blev godkänd

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart!

Senast ändrad:
tagga philip o limpis för det är bara dom som ta bort ip bannen eller så sätt den till eskalation eller vad det är tagga it San för han kan it ta bort bannen sa han

Senast ändrad:
Vi hittar fortfarande ingen ban på dig. Du får ta reda på vilket konto som är bannat på samma IP, vi kan inte göra mer här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka